صفحه اصلی / استارت آپ‌ و دانش‌بنیان‌ / موفقیت یک شرکت دانش بنیان در درمان انواع بیماریهای چشم
موفقیت یک شرکت دانش بنیان در درمان انواع بیماریهای چشم

موفقیت یک شرکت دانش بنیان در درمان انواع بیماریهای چشم

کسب و کار نیوز- یک شرکت دانش بنیان موفق به کشف روشی نوین برای درمان انواع بیماری‌های چشم شد

به گزارش کسب و کار نیوز، متخصصان یک شرکت دانش بنیان ایرانی موفق شدند برای نخستین بار در جهان درمانی را کشف کنند که بر اساس آن انواع بیماری های چشم بدون نیاز به اتاق عمل و در مطب پزشکان و بدون درد و بیهوشی، بسیار ساده و ارزان، درمان می شود.
به گزارش خبرنگار ما: این روش نوین درمانی از امروز و با حضور جمعی از چشم پزشکان و متخصصان داخلی و همچنین پزشکان و کارشناسان ۲۲ کشور خارجی بصورت کنفرانس وبینار و « انجام درمان بصورت زنده»، آغاز شد.
درمان نوین بیماری های سطح چشم با استفاده از دستگاهی نوین صورت می گیرد که به دست جوانان متخصص این شرکت دانش بنیان طراحی و ساخته شده است،روشی که هزینه درمان انواع بیماری های سطح چشم را به کمتر از ۶۰ درصد کاهش داده و این امکان را به چشم پزشکان می دهد که به راحتی و با استفاده از این دستگاه در مطب، انواع بیماری های چشم را بدون نیاز به بیهوشی و جراحی، درمان کنند.
متخصصان و محققان شرکت دانش بنیان مداریا پس از پنج سال کار تحقیقاتی، پژوهش، انجام مطالعات متنوع علمی و اجرای فازهای حیوانی و انسانی به این مهم دست یافته اند.
با توجه به شیوع ویروس کرونا، مراسم رونمائی از این درمان نوین بیماری های چشم، امروز(جمعه نوزدهم دی ماه) در یک کنفرانس وبینار با حضور محدود متخصصان و چشم پزشکان داخلی و همچنین متخصصین و چشم پزشکانی از سراسر دنیا بصورت اینترنتی برگزار شد و در آن ضمن انجام زنده درمان، چگونگی و نحوه کاربرد این روش نوین ارائه و به سوالات شرکت کنندگان، پاسخ داده شد.
این روش درمان بیماری های سطح چشم برای نخستین بار در دنیا و بدون جراحی و بیهوشی، بسیار آسان و ارزان انجام می شود، روشی که بیماران را از اتاق عمل، زمان دوره نقاهت و درد و مشکلات بعد از جراحی، رها می کند.
مراسم ارائه این روش نوین درمانی که یک تحول بزرگ در زمینه چشم پزشکی محسوب می شود، در مرکز دارویی درمانی هلال و با حضور برخی از مقامات برگزار شد.
پویش ملی حمایت از مدافعان سلامت با شعار «ایستادی تا نیفتد زندگی» برنامه بخش جانبی این مراسم بود که به پاس تلاش های شبانه روزی و مجاهدانه پرستاران و پزشکان برگزار شد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.