صفحه اصلی / اسلایدر / ثبت‌نام مرحله سوم طرح ملی مسکن آغاز شد
ثبت‌نام مرحله سوم طرح ملی مسکن آغاز شد

ثبت‌نام مرحله سوم طرح ملی مسکن آغاز شد

معاون وزیر راه و شهرسازی از آغاز ثبت‌نام مرحله سوم مسکن ملی از ساعت ۱۰ صبح امروز پنجشنبه (۱۸ دی‌ماه) به مدت یک هفته در ۱۹ استان و ۱۸۳ شهر خبر داد.

به گزارش کسب و کار نیوز، محمود محمودزاده، افزود: متقاضیان فاقد مسکن از ساعت ۱۰ صبح امروز پنجشنبه می‌توانند نسبت به ثبت‌نام جدید در طرح مسکن ملی اقدام کنند و امکان تغییر شهر محل تقاضا برای متقاضیان ثبت‌نام شده در مراحل قبلی نیز فراهم شد.

 وزارت راه و شهرسازی نیز امروز در اطلاعیه‌ای جدید جزییات ثبت‌نام در مرحله سوم را تشریح کرد.

در این اطلاعیه آمده است: در مرحله نخست، ثبت‌نام متقاضیان جدید در شهر‌هایی که در آن‌ها اراضی جدید احصا شد، فراهم شده است.

بر اساس این اطلاعیه، در این مرحله برای ثبت‌نام متقاضیان جدید در شهر‌های فاقد ثبت‌نام در مراحل قبل و بر اساس ظرفیت‌های احصاشده در ۱۸۳ شهر واقع در ۱۹ استان کشور شامل ایلام، بوشهر، تهران، خراسان شمالی، سیستان‌وبلوچستان، کرمان، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان، گیلان، قزوین، آذربایجان‌غربی، مازندران، مرکزی، سمنان، خوزستان، فارس، همدان، خراسان‌رضوی و هرمزگان برنامه‌ریزی شده است.

متقاضیان این شهر‌ها می‌توانند از تاریخ بازگشایی سامانه که ۱۰ صبح روز پنجشنبه (۱۸ دی) است، تا ساعت ۲۴ روز پنجشنبه (۲۵ دی) با مراجعه به سامانه tem.mrud.ir نسبت به ثبت نام بر اساس شرایط اعلامی اقدام کنند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.