صفحه اصلی / اسلایدر / مهلت یک هفته‌ای پرداخت عوارض آزادراه‌ها
مهلت یک هفته‌ای پرداخت عوارض آزادراه‌ها

مهلت یک هفته‌ای پرداخت عوارض آزادراه‌ها

عوارض آزادراهی باید حداکثر یک هفته پس از تردد پرداخت شود و در غیر این صورت، پلیس راهنمایی و رانندگی پس از ارسال پیامک اخطار، این خودرو‌ها را جریمه خواهد کرد.

به گزارش کسب و کار نیوز، عباس اربابی افزود: پیشتر مهلت پرداخت عوارض آزادراهی ۴۸ ساعت بود که بخاطر مشکلات ناشی از تسویه و درخواست مردم، این مهلت به یک هفته افزایش یافته است و مردم می‌توانند از طریق نرم افزار‌های موبایلی متعدد و پایگاه اینترنتی آنی رو عوارض خود را پرداخت کنند ضمن اینکه برچسب عوارض الکترونیکی بانک مسکن هم همچنان برای پرداخت عوارض آزادراهی معتبر است.

وی با اشاره به اینکه ممکن است تلفن مالک برخی خودرو‌ها بخاطر خرید و فروش وکالتی با تلفن همراه مالک کنونی متفاوت باشد به مالکان این خودرو‌ها توصیه کرد برای اینکه مشمول جریمه بدون اطلاع قبلی نشوند در سریعترین زمان ممکن عملیات نقل و انتقال خودرو و ثبت مشخصات مالک جدید را انجام دهند.

وی افزود: اگر راننده‌ای جریمه‌ای شده باشد که خود را مشمول آن نداند می‌تواند از طریق مراجعه به پایگاه اینترنتی آنی رو (www.aaniro.com) و یا تماس با تلفن‌های ۱۵۳۱ و ۶۳۴۶۸۵۳۱ یا مرکز پیامک ۱۰۰۰۰۱۵۳۱ موضوع را با کارشناسان مجری طرح عوارض الکترونیکی خودرو درمیان گذارد تا مشکل بررسی شود چراکه ممکن است این امر بخاطر اشتباه در پلاک خوانی یا مشکلات دیگر باشد و موضوع بلافاصله اصلاح خواهد شد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.