صفحه اصلی / اقتصادی / بانک / «هنر کارت»؛ محصول ویژه بانک آینده برای فعالان عرصه فرهنگ و هنر کشور

«هنر کارت»؛ محصول ویژه بانک آینده برای فعالان عرصه فرهنگ و هنر کشور

بانک آینده، به‌عنوان بانکی پیشرو در عرصه ارائه خدمات و محصولات متنوع و منطبق بر نیاز مشتریان، برای نخستین‌بار در عرصه بانکداری کشور با مشارکت صندوق اعتباری هنر، از طرح منحصر به‌فرد «هنرکارت» رونمایی کرد.
این محصول که در پاسخ به مطالبات اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه و بر اساس نیازسنجی‌های صورت‌پذیرفته، طراحی و عملیاتی گردید، با در برداشتن کلیه اطلاعات هنرمندان شامل: نام و نام‌خانوادگی (به دو زبان فارسی و انگلیسی)، رسته هنری و تصویری از هنرمندان گرامی، به‌عنوان کارت هویتی هر یک از هنرمندان نیز قابل بهره‌برداری است.
«هنرکارت» بانک آینده، از تمام قابلیت‌های کارت نقدی متصل به شبکه برخوردار بوده و در تمامی دستگاه‌های خودپرداز و پذیرنده، قابل استفاده است. درج کد دو بُعدی (QR Code) اختصاصی برای هر کارت با هدف شناسایی دارنده آن، از دیگر ویژگی هنرکارت به‌شمار می‌رود. در این کارت، هم‌چنین علاوه بر سازوکار «بازگشت نقدی» (cashback) ایران‌کارت، امکان تعریف «cashback» ویژه باشگاه پذیرندگان هنرکارت نیز فراهم شده است.
معرفی هنرمندان محترم برای افتتاح حساب و دریافت «هنرکارت»، تنها از طریق صندوق اعتباری هنر، میسر بوده و آن دسته از هنرمندانی که عضو صندوق اعتباری هنر نیستند، باید ضمن مراجعه به سامانه اینترنتی هنرکارت به‌نشانی www.honar.cards، نسبت به ثبت‌نام در این سامانه، اقدام نمایند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.