صفحه اصلی / فرهنگی / سینما تئاتر تلویزیون / چرا در هالیوود همه پاندمی‌ها از شرق شروع می‌شوند؟!
چرا در هالیوود همه پاندمی‌ها از شرق شروع می‌شوند؟!

«سینما ملت» پاسخ می‌دهد

چرا در هالیوود همه پاندمی‌ها از شرق شروع می‌شوند؟!

کسب و کار نیوز - مستند تلویزیونی «سینما ملت» به تهیه کنندگی محمد هادی نعمت اللهی با موضوع «ترس نگاره‌ها» امشب از شبکه افق پخش خواهد شد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی برنامه؛ دومین قسمت از مستند سریالی «سینما ملت» با اسم «ترس‌نگاره‌ها» سراغ موضوع ویروس‌ها و سینما رفته‌است تا این پرسش‌ها را مطرح کند که آیا هالیود، همه‌گیری کرونا را پیش‌بینی کرده بود؟ انسان چگونه از دوران کهن تا کنون بر ترس‌هایش غلبه ‌کرده است؟ به‌تصویر کشیدن این ترس‌ها چه تأثیری بر مقابله با آن‌ها داشته است؟ آیا سینمای پر از ویروس و زامبی امروز، در امتداد همان تصویرها و نقش‌های روی دیوار غارها حرکت می‌کند؟ این قسمت از «سینما ملت»‌ خواهد کوشید به این سؤالات و چندین سؤال دیگر از این دست پاسخ دهد.

این برنامه با رویکرد بررسی سینمای جهان، امروز هشتم دی ماه از شبکه افق پخش خواهد شد. «سینما ملت» با هدف بررسی تعاملات سینما با رویدادهای مهم تاریخی، بازشناسی مفهموم سینمای استاندارد و تبارشناسی سینما ساخته شده؛ به گونه‌ای که در هر قسمت با معرفی آثار مطرح جهان سعی در تعریف و مرور این مفاهیم دارد.

برنامه «سینما ملت»، به تهیه‌کنندگی محمد هادی نعمت اللهی و سردبیری علی اکبر جناب زاده در ۵۲ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای در گروه مستند شبکه افق تولید شده است و روزهای دوشنبه ساعت ۲۰ از این شبکه پخش خواهد شد.

همچنین مطالعه کنید:

رئیسی: هرگونه هزینه در سینما، سرمایه‌گذاری برای کشور است

به گزارش کسب و کار نیوز، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور در جریان نظارت ستادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.