صفحه اصلی / استارت آپ‌ و دانش‌بنیان‌ / استارت آپ ها و شرکت های دانش بنیان / آغاز به کار فرایند خوداظهاری دستگاه های استخراج رمزارز در «بهین یاب»
آغاز به کار فرایند خوداظهاری دستگاه های استخراج رمزارز در «بهین یاب»

هیئت رئیسه کارگروه استخراج انجمن بلاکچین خبر داد

آغاز به کار فرایند خوداظهاری دستگاه های استخراج رمزارز در «بهین یاب»

کسب و کار نیوز - هیئت رئیسه کارگروه استخراج انجمن بلاکچین ایران از شروع به کار رسمی فرایند خوداظهاری دستگاه های استخراج رمزارز در «بهین یاب» خبر داد.

 هیئت رئیسه کارگروه استخراج انجمن بلاکچین ایران از شروع به کار رسمی فرایند خوداظهاری دستگاه های استخراج رمزارز در «بهین یاب» خبر داد و نوشت:

با پیگیری های مستمر کارگروه استخراج انجمن بلاکچین ایران و حمایت بسیاری از فعالان صنعت استخراج رمزارز، پس از گذشت ۵ ماه از مصوبه هیئت وزیران و با مساعدت مسئولان وزارت صنعت، معدن و تجارت، سامانه خوداظهاری دستگاه های استخراج رمز ارز آماده بهره برداری شد و تمام مالکین دستگاه های استخراج رمزارز می توانند از روز شنبه مورخ ۱۳۹۹/۱۰/۶ نسبت به ثبت نام و درج دستگاه های رمزارز در سامانه مذکور اقدام و ضمن پرداخت حقوق و عوارض گمرکی، گواهی پرداخت دریافت کنند. این گواهی قابل ارائه به تمام نهادهای مرتبط با موضوع قاچاق کالا خواهد بود.
لازم به ذکر است که مشارکت در این طرح یک ماهه اختیاری بوده و الزام آور نیست؛ اما با اتمام مهلت مقرر عواقب ناشی از عدم ثبت دستگاه ها در سامانه بر عهده مالک و دارنده دستگاه خواهد بود.
بدینوسیله مراتب قدردانی صمیمانه خود را از یکایک عزیزانی که در این مسیر سخت و طولانی یاری رسان جامعه استخراج بودند بالاخص متولیان امر در وزارت محترم صمت و ستاد مبارزه با قاچاق کالا اعلام می کنیم.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.