صفحه اصلی / سرخط خبرها / رویداد رفع نیاز فناورانه‌ی گروه خودروسازی سایپا

رویداد رفع نیاز فناورانه‌ی گروه خودروسازی سایپا

پیرو اهداف دومین دوره جشنواره ملی کارآفرین داشگاهی (استارپوزال) مبنی بر کاربردی‌‌ کردن و تجاری‌سازی پایان‌نامه‌های دانشگاهی و همچنین عمل به عنوان حلقه‌ی واسط میان دانشگاه و صنعت به منظور بهره‌گیری از توانمندی‌های علمی-تخصصی جامعه‌ی آکادمیک کشور عزیزمان ایران جهت رفع نیازها و چالش‌های موجود در صنایع، در راستای تبیین هر چه بهتر رسالت جشنواره، جشنواره‌ی ملی استارپوزال با همکاری گروه خودروسازی سایپا، رویداد رفع نیازهای فناورانه‌ی گروه خودروسازی سایپا (ریورس پیچ)  را برگزار می‌کند.

به گزارش کسب و کار نیوز، ریورس پیچ رویدادی نسبتا جدید در فضای کارآفرینی است. این رویداد تاحدودی با سایر رویدادهای حوزه‌ی کارآفرینی متفاوت است به زبان ساده در اینگونه رویدادها نیاز به یک شرکت یا تیم استارتاپی با داشتن ایده نو و کسب و کار نیست بلکه یک سازمان یا شرکت، چالش یا مسئله‌ای را مطرح کرده و تیم‌های استارتاپی به حل آن می‌پردازند یا به بیانی دیگر جایگاه مخاطب و سرمایه‌گذار متفاوت است بدین صورت که میزبانان شامل سرمایه‌گذاران و شرکت‌های دارای چالش‌، و مخاطبان تیم‌های استارتاپی هستند که به دنبال حل آن مسئله می‌روند.

از اهدف‌ اینگونه رویداد‌ها می‌توان به بهینه‌سازی انرژی جمعی، ایده، خلاقیت، برنامه‌ریزی و مدیریت زمان اشاره کرد.

این چالش در دو حوزه‌ی مدیریت و انتقال دانش و حمل‌ونقل و لجستیک به شرح زیر برگزار می‌شود:

  • بیین زیر ساخت‌های ارتباطی و نحوه‌ی یکپارچه‌سازی در نظام مدیریت دانش
  • به طور کامل‌تر تسهیل در نحوه به کارگیری بهره‌برداری، ارزیابی و بازخورد از دانش‌های شناسایی شده (با استفاده از کانال‌های ارتباطی).
  • افزایش و ارتقاء فرهنگ نشر دانش و نظام باز خورد انگیزشی.
  • یکپارچه‌سازی نظام دانشی و جلوگیری از اقدامات موازی در سطح سازمان (بین شرکت‌های گروه).
  • ایجاد بستری مناسب برای مستندسازی، ارزیابی و به کارگیری مستمر و مکانیز تجارب سازی
  • ارسال سفارشات به تجهیزات حمل و نقل از طریق منتورینگ تجهیزات بر پایه شناوری و عدم مراجعه به واحد متمرکز
  • چابک‌سازی ناوگان لوجستیک و تسریع در نقل و انتقالات سفارشات در خواستی خطوط تولید.
  • ممانعت از تجمع تجهیزات در یک منطقه و دستیابی دقیقه به شاخص مسافت حمل و نقل.

علاقه‌مندان به شرکت در این رویداد می‌توانند تا ۶ دی ماه با مراجعه به سایت جشنواره، ثبت‌نام در سایت و ایجاد حساب کاربری از طریق لینک زیر، RFP و راهنمای شرکت در جشنواره را دانلود و مطالعه کرده و طرح خود را در هر حوزه به ثبت برسانند.

لازم به ذکر است شرکت در این رویداد کاملا رایگان بوده و برگزیدگان، از جوایز نفیس نقدی بهره‌مند شده و همچنین امکان عقد قرارداد و همکاری بلندمدت با گروه خودروسازی سایپا برای آن‌ها موجود است.

لینک ثبت‌نام در رویداد:

https://starposal.com/saipa/

مخاطبان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با دبیرخانه‌ی جشنواره تماس حاصل فرمایند:

  شماره تماس:

۰۲۱-۹۱۰۸۲۱۰۰ داخلی ۲۰۱۲

اینستاگرامstarposal/
ایمیل  info@starposal.com

همچنین مطالعه کنید:

این مأ‌موریت دوست داشتنی است

به گزارش کسب و کار نیوز ، شرکت‌کنندگان  ۲۹ روز، یعنی از ۲۹ آبان تا …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.