صفحه اصلی / استارت آپ‌ و دانش‌بنیان‌ / استارت آپ ها و شرکت های دانش بنیان / مقاومت‌هایی برای ورود شرکت‌های اینترنتی به بورس وجود دارد
مقاومت‌هایی برای ورود شرکت‌های اینترنتی به بورس وجود دارد

مدیرعامل فرابورس:

مقاومت‌هایی برای ورود شرکت‌های اینترنتی به بورس وجود دارد

ورود استارت‌‌آپ‌ها به بورس از جمله موضوعات مطرح در این روزهاست.

به گزارش کسب و کار نیوز، حالا این شرکت‌های اینترنتی در پنل یلدای کارآفرینی در دومین شب برگزاری یلدای کارآفرینان استارتاپی، سه عامل «تامین مالی»، «شفافیت» و «ارزشگذاری» را دلیل حضور خود در بورس اعلام کردند. در این پنل مدیرعامل فرابورس اعلام کرد که مقاومت‌هایی برای ورود شرکت‌های اینترنتی به بورس وجود دارد و حضور این شرکت‌ها در بازار سرمایه باید در ذهن مخاطب و سرمایه‌گذار جا بیفتد. از همین رو نمی‌توانم بگویم شرکت‌های استارت‌آپی چه زمانی وارد بورس می‌شوند.

در پنل «ورود استارت‌اپ‌ها به بورس و تامین منابع مالی» سعید محمدی، بنیان‌گذار دیجی کالا در پاسخ به این سوال که چرا می‌خواهند وارد بورس شوند، گفت: «سه دلیل اصلی برای IPO (عرضه اولیه سهام) داریم. اول تامین مالی است. ورود به بورس این امکان را فراهم می‌کند تا در ابعاد بزرگ‌تری تامین مالی کنیم. چون یک پلتفرم با ۵۰ تا ۴۰ میلیون کاربر نمی‌تواند بدون سرمایه‌گذاری به ارائه خدمات بپردازد. هم‌اکنون این پلتفرم‌ها زیرساخت کشور هستند. دومین دلیل شفافیت است. همانطور که گفتم پلتفرم‌های آنلاین در سطح ملی به زیرساخت‌های کشور تبدیل شدند. بخش بزرگی از مردم از این پلتفرم‌ها استفاده می‌کنند.»

این پنل رضا اربابی، مدیرعامل شیپور همچنین هم‌نظر با مدیرعامل دیجی‌کالا، تامین سرمایه را یکی از دلایل حضور در بورس اعلام کرد و گفت که با تامین سرمایه بهتر می‌توانند برای آینده برنامه‌‌ریزی‌های بزرگتر انجام دهند.

همچنین مطالعه کنید:

۱۰۰ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش کسب و کار نیوز ، «محمد آیینی» افزود: برنامه نوسازی ۱۵۰ هزار واحد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.