صفحه اصلی / استارت آپ‌ و دانش‌بنیان‌ / پارک ها مراکز رشد و شتاب‌ دهنده‌ها / اختصاص تسهیلات ۲۰۰ میلیاردی لیزینگ صندوق نوآوری برای خرید از نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی
اختصاص تسهیلات ۲۰۰ میلیاردی لیزینگ صندوق نوآوری برای خرید از نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی

اختصاص تسهیلات ۲۰۰ میلیاردی لیزینگ صندوق نوآوری برای خرید از نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی

کسب و کار نیوز - صندوق نوآوری و شکوفایی برای خریداران محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان حاضر در نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران‌ساخت اعتبار 200 میلیارد تومانی برای اعطای تسهیلات لیزینگ 9 درصد در نظر گرفته است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، دکتر رضا قربانی، معاون تسهیلات و تجاری‌سازی صندوق نوآوری و شکوفایی در مورد حمایت از فروش محصولات دانش بنیان در قالب تسهیلات لیزینگ برای نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران‌ساخت گفت: صندوق نوآوری و شکوفایی برای خریداران محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان حاضر در نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران‌ساخت تسهیلات لیزینگ ۹ درصدی در نظر گرفته است که توسط خط اعتباری ۲۰۰ میلیارد تومانی اختصاص یافته به صندوق توسعه فناوری نانو پرداخت می‌شود.
قربانی افزود: بر اساس این مدل اگر خریدار محصول دانش بنیان مشکل نقدینگی داشته باشد می‌تواند مشکل خود را با استفاده از تسهیلات صندوق نوآوری و شکوفایی مرتفع کند. این خدمات هم به صورت مستقیم یعنی با مراجعه شرکت‌های دانش‌بنیان به عنوان فروشنده به همراه خریداران به صندوق نوآوری و شکوفایی و هم از طریق صندوق‌های پژوهش و فناوری به عنوان عاملان صندوق نوآوری امکان‌پذیر خواهد بود.
معاون تسهیلات و تجاری‌سازی صندوق نوآوری و شکوفایی تاکید کرد: شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توانند تسهیلات لیزینگ را به عنوان یک بسته حمایتی روی محصولات دانش‌بنیان خود به خریداران معرفی کنند. خریدار نیز در صورت تمایل می‌تواند از تسهیلات سه ساله استفاده کرده و اقساط آن را با سود ۹ پرداخت کند.
بر اساس این گزارش، در هشتمین نمایشگاه تجهیزات و آزمایشگاهی ایران‌ساخت بیش از ۹ هزار مدل محصول توسط ۳۵۱ شرکت در سامانه نمایشگاه بارگذاری شده است. این نمایشگاه تا ۳۰ آذرماه جاری به صورت مجازی ادامه دارد، ولی امکان ثبت خرید محصول و بهره‌مندی از خدمات لیزینگ صندوق نوآوری و شکوفایی به مدت یک سال فراهم است.
این نمایشگاه همزمان با هفته پژوهش و فناوری برپا شده است و در حال حاضر ۴۶ دانشگاه، ۳۳ پارک علم و فناوری، ۲۲ پژوهشگاه، ۸ مرکز رشد و پنج موسسه تحقیقاتی وابسته به دستگاه‌های اجرایی در آن حضور دارند.
همچنین در بیست و یکمین نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری، ۱۴۹ طرح از سوی شرکت‌های خصوصی، ۱۳۸۷ طرح از سوی دانشگاه‌ها، ۶۶۴ طرح از سوی پارک‌های علم و فناوری، ۴۶۶ طرح از سوی مراکز رشد و ۲۷۲ طرح از سوی پژوهشگاه‌ها ارائه شده است.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.