صفحه اصلی / اسلایدر / ایجاد مشروط ۷ هزار شغل پایدار در تهران تا ۱.۵ سال آینده
ایجاد مشروط ۷ هزار شغل پایدار در تهران تا ۱.۵ سال آینده

ایجاد مشروط ۷ هزار شغل پایدار در تهران تا ۱.۵ سال آینده

کسب و کار نیوز- مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران، گفت: در صورت واگذاری ۱۰۰ هکتار زمین در شهرک صنعتی نصیرآباد، هفت هزار شغل پایدار مستقیم تا ۱.۵ سال آینده در این شهرک ایجاد می‌شود.

به گزارش کسب و کار نیوز، صابر پرنیان با اشاره به اینکه خواست تولیدکنندگان و صنعتگران شهرستان رباط کریم توسعه شهرک صنعتی نصیرآباد بوده و این شهرک صنعتی متراکم ترین شهرک صنعتی کشور است، گفت: در جلسه‌ای مشترک، مسئولان مربوطه به بررسی مشکلات تامین اجتماعی و دارایی (صدور مفاصا حساب سالیانه در جهت عدم انباشت بدهی واحدها و جلوگیری از جرائم دیرکرد) پرداختند و بررسی یک درصد ارزش افزوده سهم شهرک‌های صنعتی و طرح توسعه ۱۰۳ هکتار ضلع غربی شهرک صنعتی نصیرآباد در این جلسه بحث و مورد بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: در شهرک‌های صنعتی باید مرزبندی‌ها اصلاح و واگذاری زمین در شهرک صنعتی نصیرآباد با سند تک برگ انجام شود، همچنین آب پایدار برای شهرک‌های صنعتی از طریق آب منطقه‌ای و پروژه الغدیر که خط انتقال آب در حال اجرا است تامین می‌شود. مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران با بیان اینکه اموال ۲۰ واحد مستقر در شهرک صنعتی نصیرآباد به‌ دلیل بدهی بانکی توقیف شده، تصریح کرد: توقیف این واحدها سریع‌تر باید رفع شود زیرا اینکار منجر به فعال شدن و بازگشت آن واحدها به چرخه تولید کشور می‌شود.

گفتنی است که شهرک صنعتی نصیرآباد به وسعت ۲۶۰ هکتار در راستای ساماندهی مشاغل و واحدهای تولیدی در سال ۱۳۶۹ در « محور تهران – رباط کریم ۲ کیلومتر مانده به شهر رباط‌کریم باند جنوبی جاده کیلومتر ۳۰ جاده قدیم تهران-ساوه» تاسیس شد و صنایع مجاز برای استقرار در این شهرک شامل غذایی و آشامیدنی، شیمیایی و پلاستیک، فلزی و ماشین سازی، برق و الکترونیک، نساجی و پوشاک، سلولزی و کانی غیر فلزی است.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.