صفحه اصلی / سرخط خبرها / تقدیر و قدردانی از فعالیت بنگاه های حامی حقوق مصرف کنندگان
تقدیر و قدردانی از فعالیت بنگاه های حامی حقوق مصرف کنندگان

با حضور معاون وزیر صمت انجام شد

تقدیر و قدردانی از فعالیت بنگاه های حامی حقوق مصرف کنندگان

کسب و کار نیوز - معاون وزیر صنعت و رییس سازمان حمایت ، با حضور در واحدهای اقتصادی برتر سال 1398 در عرصه صنعت و خدمات ؛ با اهداء تندیس حمایت ازحقوق مصرف کنندگان ، از آنان تقدیر و قدردانی کرد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، به دلیل شرایط کرونایی جامعه و ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی در جلوگیری از شیوع این بیماری و عدم برگزاری همایش روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان در اسفندماه سال۱۳۹۸ ، عباس تابش معاون وزیر صمت و رییس سازمان حمایت در یک اقدام و ابتکار جدید برخلاف سنت هرساله با هدف ترویج فرهنگ احترام به حقوق مصرف کنندگان از سوی بنگاههای اقتصادی و تقدیر از زحمات بنگاههایی که موفق به کسب نشان حمایت از حقوق مصرف کنندگان شده بودند؛ با حضور در تعدادی از این بنگاهها با اهداء تندیس ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان از آنان تجلیل بعمل آورد.
در این دیدارها آقای تابش ابراز امیدواری نمود با توجه به حساسیت های سال ۱۳۹۹و انتظارات عمومی از خدمات بهتر و فراگیر تر این شرکتها در ارائه خدمات مطلوب، واحدهای مذکور قادر باشند مطابق با انتظارات جامعه با برنامه ریزی های مناسب تر و رعایت الزامات حقوق مصرف کنندگان در سال جاری به موفقیتهای چشم گیرتری در ارائه خدمت به مصرف کنندگان نائل شوند.
رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان ؛ تصریح کرد : بدیهی است با اعطای این تندیس ارزشمند که حاصل ارزیابی و سنجش عملکرد یکساله منتهی به سال ۱۳۹۸، بنگاه اقتصادی توسط دستگاهها و نهادهای مختلف نظارتی و اجرایی مرتبط از جمله سازمان حمایت، سازمان ملی استاندارد ایران، انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان، بانک مرکزی، وزارت اقتصادی و دارایی، جهاد کشاورزی، تعزیرات حکومتی، وزارت صمت، برنامه و بودجه و سایر نهادهای ذیربط می باشد سطح توقعات و انتظارات عمومی جامعه از این شرکتها به عنوان بنگاه های اقتصادی حامی حقوق مصرف کنندگان بسیار بالاتر از سال گذشته خواهد شد، لذا انتظار می رود این بنگاهها با برنامه ریزی های دقیق و مناسب برای توسعه و ترویج فرهنگ احترام به حقوق مصرف کنندگان اقدامات و برنامه های بیشتری از خود نشان داده و همواره بعنوان نمادی از پیشگامان این موضوع در بین بنگاههای هم صنف خود و مردم تلقی شوند.
وی در ادامه یادآور شد ؛ که بقا و استمرار روند موفقیت بیشتر یک بنگاه اقتصادی ارتباط نزدیکی با خواست و نیاز مصرف کننده دارد که این موضوع در قانون حمایت از حقوق مصرف کننده تبلور یافته و باید توسط بنگاههای اقتصادی این امر به عینیت ملموس جامعه تبدیل شود.
شایان ذکر است ؛ در این آیین تجلیل که اعضای شورای سیاستگزاری و اجرایی همایش ، دکتر عباس تایش معاون وزیر صمت و رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان را همراهی می کردند شرکتهای ایرانسل، شرکت گروه فناوری ارتباطات و اطلاعات شاتل، شرکت خدمات نرم افزاری کامپیوتر طرفه نگار و شرکت جهانگردی و خدمات مسافرتی تعطیلات ، از جمله شرکتهایی بودند که به عنوان واحدهای برگزیده مورد تقدیر قرار گرفتند
ضمناً ؛ مطابق با ضوابط و شرایط مندرج در آیین نامه اعطای گواهینامه و تندیس حمایت از حقوق مصرف کنندگان شرکتهای مذکور برای خدمات منتهی به سال ۱۳۹۸ موفق به کسب امتیاز تندیس طلایی شده بودند.

همچنین مطالعه کنید:

پرداخت وام ازدواج و فرزندآوری از ۲۰۶ همت گذشت

به گزارش کسب و کار نیوز، این تسهیلات را ۹۵۱ هزار و ۱۲۷ نفر از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.