صفحه اصلی / اسلایدر / بازار یک‌دست سرخ‌پوش شد
بازار یک‌دست سرخ‌پوش شد

بازار یک‌دست سرخ‌پوش شد

افت ۵۱ هزار و ۷۷۰واحدی (۳.۵درصد) آن را در ارتفاع یک میلیون و ۴۳۲هزار واحدی قرار داد.

به گزارش کسب و کار نیوز، افت ۵۱هزار و ۷۷۰واحدی (۳.۵درصد) آن را در ارتفاع یک میلیون و ۴۳۲هزار واحدی قرار داد. شاخص‌ هم وزن دو درصد افت کرد. ارزش کل معاملات خرد بورس و فرابورس نیز در مجموع از پنج هزار میلیارد تومان عبور کرد.

در ساعت ۹ و ۴۰ دقیقه جمع صف‌های خرید حدود هزار و ۸۲۰میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش ۶هزار و ۵۱۰میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات فروشی که در سیستم معاملات ثبت شده به چهار هزار و ۶۹۰ میلیارد تومان می‌رسد. تا این ساعت بیشترین عرضه در صفوف فروش شپنا، وپارس و شستا به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام پالایش نفت اصفهان ۲۹۰میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد. بیشترین تقاضا نیز در صفوف خرید بوعلی، وکبهمن و چخزر در نوبت انتظار است.

ارزش ۱۰ صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع هزار و ۴۲۵ میلیارد تومان (۷۸درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر دو هزار و ۴۵میلیارد تومان (۳۱درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۲۰نماد و حجم صف‌های فروش در ۱۳۳نماد بیش از ۱۰ میلیارد تومان بوده است. گفتنی است حجم صف صنایع چوب خزر کاسپین (چخزر) به ۱۷.۴درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

«خودرو و ساخت قطعات» کم اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش فروش ۹۱۵میلیارد تومان است و پس از آن گروه «بانک‌ها و موسسات اعتباری» قرار دارد که برآیند سفارشات فروش آن ۸۸۰ میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «محصولات شیمیایی» با تقاضای خرید ۵۷۵ میلیارد تومانی همراه است.

این جدول حدود ۳۲درصد از هشت هزار و ۳۴۰میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع سه هزار و ۷۳۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۲۲۳درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به ۱۲هزار و ۶۵میلیارد تومان خواهد رسید.

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.