صفحه اصلی / استارت آپ‌ و دانش‌بنیان‌ / استارت آپ ها و شرکت های دانش بنیان / هاشمی: نمی‌توانیم بر افزایش قیمت تاکسی‌های اینترنتی نظارت کنیم
هاشمی: نمی‌توانیم بر افزایش قیمت تاکسی‌های اینترنتی نظارت کنیم

هاشمی: نمی‌توانیم بر افزایش قیمت تاکسی‌های اینترنتی نظارت کنیم

محسن هاشمی گفت: شورای شهر تهران بر افزایش قیمت‌ها نظارت می‌کند، اما تاکسی‌های اینترنتی با نهاد‌هایی نظیر وزارت بازرگانی و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و نیز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و شرکت‌های دانش بنیان همکاری می‌کنند.

به گزارش کسب و کار نیوز، محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای اسلامی شهر تهران در خصوص افزایش نرخ کرایه تاکسی‌های اینترنتی گفت: ما در شورای شهر تهران کنترلی روی تاکسی‌های اینترنتی نداریم، چون آن‌ها با شرکت مخابرات کار می‌کنند.

وی افزود: البته یک هماهنگی‌هایی میان شورای شهر و سامانه تاکسی‌های اینترنتی وجود دارد، ولی به نظر می‌آید این شرکت‌ها زیر کنترل ما قرار نگرفته اند.
رئیس شورای اسلامی شهر تهران در پاسخ به این پرسش که آیا شورای شهر تهران بر روند کاهش یا افزایش نرخ کرایه تاکسی‌های اینترنتی همچون دیگر وسایل حمل و نقل عمومی نظارت می‌کند یا خیر گفت: شورای شهر تهران بر افزایش قیمت‌ها نظارت می‌کند، اما تاکسی‌های اینترنتی با نهاد‌هایی نظیر وزارت بازرگانی و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و نیز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و شرکت‌های دانش بنیان همکاری می‌کند.
محسن هاشمی در واکنش به اینکه بودجه اختصاص داده شده به حمل و نقل عمومی تهران و مشکل کمبود اعتبارات شهرداری می‌تواند عاملی برای افزایش نرخ تاکسی‌های اینترنتی تبدیل شود گفت: نه این دو مقوله ارتباطی به هم ندارند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.