صفحه اصلی / اصناف / مردم فریب وعده‌های «تورهای خارجی واکسن کرونا» را نخورند
مردم فریب وعده‌های «تورهای خارجی واکسن کرونا» را نخورند

مردم فریب وعده‌های «تورهای خارجی واکسن کرونا» را نخورند

کسب و کار نیوز - معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی تأکید کرد: ‌وعده‌های تبلیغات برای برگزاری تورهای واکسن کرونا که از سوی برخی تورگردان‌ها مطرح می‌شود کاملا غیرمعتبر است.

به گزارش کسب و کار نیوز، شهرام آدم نژاد تأکید کرد: وعده‌های تبلیغاتی برای تور واکسن کرونا، کاملا نامعتبر است و مردم به این ادعاها توجهی نکنند. معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: وزارت راه و شهرسازی به هیچ عنوان انجام پروازها به مقصد ترکیه برای تزریق واکسن کرونا را تایید نمی‌کند. وی تأکید کرد: مسئولیت تبلیغات در این زمینه فقط متوجه برگزار‌کنندگان این تورها است.

جانشین وزیر راه و شهرسازی در ستاد مدیریت بحران وزارت راه و شهر سازی اضافه کرد: تولید واکسن کرونا به تازگی در جهان آغاز شده است و هر کشور برای تزریق واکسن اتباع خود را در اولویت قرار می‌دهد. آدم‌نژاد اظهار داشت: پروازهای فعلی به مقصد کشور ترکیه نیز، فقط برای جابه‌جایی مسافران با اهداف شخصی آنها انجام می‌شود.

معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به این سؤال که آیا این تورها از‌ سوی شرکت‌های هواپیمایی داخلی برگزار شده است؟ گفت: خیر، برخی تورگردان‌ها با این وعده سعی در فریب مردم دارند. بنابراین گزارش به تازگی برخی تورگردان‌ها، با ادعای تزریق واکسن کرونا در کشور ترکیه، ‌با راه‌اندازی تورهای تفریحی سعی در خالی کردن جیب مردم دارند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.