صفحه اصلی / اصناف / بازار / آموزش آنلاین آیلتس
آموزش آنلاین آیلتس

آموزش آنلاین آیلتس

در شرایط امروز با توجه به شروع ویروس کرونا، آموزش آنلاین آیلتس برای متقاضیان آزمون آیلتس بهترین گزینه می باشد. به گزارش خبرگزاری کسب و کار، بنا بر اعلام آموزشگاه زبان انگلیسی خبازیان، به مزایای شرکت در کلاس های آنلاین آیلتس در آکادمی خبازیان پرداخته می شود. آکادمی زبان انگلیسی خبازیان با برگزاری دوره های فشرده آموزش آنلاین آیلتس در کمترین زمان ممکن و بالاترین بازدهی به متقاضیان زیادی برای کسب نمره مطلوب در آزمون آیلتس کمک نموده است. یادگیری خلاق ، مفید و مختصر در محور آموزش های این موسسه قرار دارد. همچنین دوره آموزش آنلاین لغت زبان انگلیسی که به صورت تخصصی برای آزمون آیلتس ارائه می شود از دوره های آموزش آنلاین لغات زبان انگلیسی کامل و کاملاً متفاوت و موثر در کشور می باشد که  در آکادمی زبان انگلیسی خبازیان به صورت تخصصی براس آزمون آیلتس ارایه می شود. اگر متقاضی جدی آزمون آیلتس هستید، توصیه می کنیم حتماً در این دوره آنلاین لغت شرکت کنید. طبق تجربه داوطلبان مختلف در این موسسه، قطعا از نتیجه بعد از شرکت در کلاس های لغت شگفت زده خواهید شد.

آموزش آنلاین آیلتس

آموزش آنلاین آیلتس مزایای زیادی دارد که با توجه به پاندمی کرونا به این مزایا افزوده شده است. به طور کلی مزایای آموزش آنلاین آیلتس شامل برگزاری کلاس ها بدون محدودیت زمانی یا مکانی، صرفه جویی در زمان شامل زمان صرف شده برای رفت و آمد به آموزشگاه یا اتلاف زمان در ترافیک، صرفه جویی در هزینه ها از جمله کرایه رفت و برگشت یا خرید کتاب های آموزشی و شهریه کمتر نسبت به کلاس های حضوری می شوند. دوره های آموزش آنلاین آیلتس در آکادمی زبان انگلیسی خبازیان، علاوه بر مزایای ذکر شده منفعت های دیگری نیز دارد که به طور خلاصه در ادامه ذکر می شوند.

  • آموزش مطالب و تکنیک های واقعا مفید و کاربردی مورد نیاز برای آزمون آیلتس در کمترین زمان ممکن
  • ارائه مشاوره های تخصصی برای پیشرفت در آمادگی آزمون آیلتس
  • برنامه ریزی برای تک تک متقاضیان آیلتس برای رسیدن به نمره مطلوب
  • انعطاف بسیار بالای دوره های آنلاین آیلتس برای متقاضیان با شرایط و سطح زبانی متفاوت
  • بهره گیری از بهترین اساتید آموزش آیلتس در کشور
  • مشاوره تخصصی به تک تک زبان آموزان برای انتخاب بهترین منابع و کتابهای آموزش آیلتس
  • ارائه کلاسهای آنلاین آیلتس به صورت کاملا هماهنگ به دو صورت فشرده و فوق فشرده
  • ارزیابی متقاضیان آزمون آیلتس به صورت مستمر
  • امکان بازبینی کلاسهای آموزش آیلتس
  • استفاده از بهترین پلتفرم آموزش آنلاین در کشور برای ارائه بهینه و بی نقص کلاس‌های آنلاین آموزش آیلتس

موارد بالا در کنار سال ها تجربه این موسسه در آماده کردن زبان آموزان بسیار زیاد در سطوح و شرایط مختلف باعث نتایج چشمگیر و موفقیت آمیز در آموزش آنلاین آیلتس در آکادمی زبان انگلیسی خبازیان شده است.

مزایای آموزش آنلاین آیلتس

همچنین متقاضیان آزمون آیلتس در اصفهان علاوه بر امکان شرکت در آموزش آنلاین آیلتس می ‌توانند در دوره فشرده آیلتس اصفهان به صورت حضوری نیز شرکت کنند. لازم به ذکر است که کیفیت کلاس های آیلتس به صورت حضوری و آنلاین یکسان می باشد و تفاوت صرفا در نحوه ارایه کلاس ها می باشد.

در دوره های آموزش آنلاین آیلتس و همچنین کلاس های حضوری آیلتس اصفهان، کلاس‌های آیلتس با بالاترین کیفیت ممکن به صورت تخصصی و در کمترین زمان ممکن ارائه می شوند. هر متقاضی به صورت جداگانه و متناسب با وضعیت مختص زبان آموز، مصاحبه و مشاوره می شود؛ اساتید و مشاوران تخصصی مجموعه از ابتدا تا انتهای مسیر پاسخگوی مسایل و مشکلات داوطلبان و همراه آن ها تا رسیدن به نتیجه مطلوب می باشند.

کلاس های آموزش آیلتس به صورت خصوصی و نیمه خصوصی برگزار می‌شوند. آموزش آنلاین آیلتس در آکادمی خبازیان با بهره‌گیری از پلتفرم ادوبی کانکت برگزار می شوند. لازم به ذکر است که این پلتفرم بهترین پلتفرم آموزش آنلاین در کشور می باشد زیرا همراه با امکانات آموزشی متعدد، اجازه وصل شدن به کلاس های آنلاین با سرعت کم اینترنت را نیز می دهد. بنابراین برای شرکت در کلاس های آنلاین آیلتس در این آموزشگاه  با سرعت اینترنت معمول در کشور با مشکلی مواجه نخواهید شد. طبعا بعد از ثبت نام در دوره های آیلتس ، راهنمایی های کافی برای نصب نرم افزار و نحوه کار با آن در اختیار داوطلبان قرار می گیرد. بنابراین برای شرکت در کلاس های آنلاین آیلتس آکادمی خبازیان، فقط نیاز به یک لپ تاپ، تبلت یا گوشی تلفن همراه و اینترنت با سرعت معمول دارید. در صورت بروز هر گونه مشکل اعم از فنی، آموزش، یادگیری و … موسسه همکاری کامل و دلسوزانه با تک تک داوطلبان داشته است.

بهترین کلاس آنلاین آیلتس

کلیه دوره های آموزش آنلاین آیلتس از صفر تا صد در آکادمی خبازیان ارائه می‌شوند. در صورتی که از ابتدا قصد آموزش زبان انگلیسی را دارید می توانید در کلاس های پایه ثبت نام کنید و تنها در سه ترم فشرده به سطح پایین تر از متوسط در زبان انگلیسی برسید. دوره های پایه زبان انگلیسی برای شرکت در آزمون آیلتس در آکادمی خبازیان با بهره گیری از کتاب های امریکن انگلیش فایل برگزار می‌شوند. لازم به ذکر است که از همان ابتدا اساتید آموزش آنلاین آیلتس در آکادمی قبادیان واقف به قصد شرکت داوطلبان در آزمون آیلتس می باشند. بنابراین از همان ابتدا متقاضیان آزمون آیلتس بدون اتلاف وقت برای مطالب غیر مرتبط شروعی قوی برای آمادگی در آزمون آیلتس دارند. پس از اتمام دوره های پایه در آموزش آنلاین آیلتس، داوطلبان آزمون آیلتس وارد دوره های پیش نیاز آیلتس می شوند. سه دوره تخصصی آمادگی برای آزمون آیلتس در آکادمی زبان انگلیسی غواصی آن ارائه می‌شود. بسته به نمره دلخواه داوطلب برای آزمون آیلتس نیاز به شرکت به یک دو یا هر سه دور پیش نیاز می باشد. طبعاً در جلسه مشاوره رایگان تعداد دوره های پیش نیاز لازم مشخص می شود. علاوه بر دوره های پیش نیاز آموزش آیلتس، دو دوره تخصصی و کاملاً متفاوت آموزش آنلاین زبان انگلیسی و آموزش آنلاین گرامر زبان انگلیسی مختص آزمون آیلتس در آکادمی خبازیان ارائه می شوند. این دوره های تخصصی آموزش آنلاین آیلتس حاصل بیش از ده سال تجربه تدریس استاد خبازیان، موسس و مدیر آکادمی زبان انگلیسی خبازیان، می باشد. در نهایت، داوطلبان آزمون آیلتس پس از شرکت در دوره های پایه و پیش نیاز آیلتس میتوانند در دوره نهایی آیلتس (فاینال آیلتس) شرکت کنند. علاوه بر ارزیابی مستمر داوطلبان آزمون آیلتس انواع دوره های آموزش آنلاین آیلتس، آزمون های ماک آیلتس یا همان آزمون های شبیه سازی آزمون آیلتس واقعی نیز در این موسسه برگزار می شوند. آزمون های ماک آزمون آیلتس هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین برگزار می شوند. آکادمی زبان انگلیسی خبازیان هرآنچه برای موفقیت در آزمون آیلتس نیاز دارید به شما ارائه می دهد. با گذراندن موفقیت آمیز دوره های آموزش آنلاین آیلتس در آکادمی خبازیان با اعتماد به نفس کامل در آزمون آیلتس شرکت میکنید و میتوانید همانند بسیاری از متقاضیان آیلتس در این موسسه آموزش دیده اند به نتیجه دلخواه خود برسید.

آکادمی خبازیان از ابتدا تا انتهای مسیر برای کسب نمره مطلوب در آزمون آیلتس با پشتیبانی کامل متقاضیان را همراهی می کند. برای شرکت در کلاس های آموزش آنلاین آیلتس می توانید به سایت آکادمی زبان انگلیسی خبازیان به آدرس khabazianacademy.com مراجعه کنید.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.