صفحه اصلی / اسلایدر / بلیت به بیمار کرونایی فروخته نمی‌شود
بلیت به بیمار کرونایی فروخته نمی‌شود

وزیر راه:

بلیت به بیمار کرونایی فروخته نمی‌شود

کسب و کار نیوز- وزیر راه و شهرسازی از اتصال سامانه های فروش بلیت در همه گونه های حمل و نقل هوایی، زمینی، ریلی و دریایی به سامانه وزارت بهداشت و ممانعت از فروش بلیت به بیماران کرونایی خبر داد.

به گزارش کسب و کار نیوز، محمد اسلامی در مراسم گرامی داشت روز جهانی هواپیمایی کشوری که با حضور مدیران سازمان هواپیمایی کشوری، نمایندگان شرکت‌های هواپیمایی، مسئولان شرکت فرودگاه‌ها و همچنین فرماندهان نیروهای هوایی نیروهای مسلح برگزار شد، با بیان اینکه خوشحال هستیم در بحث مبارزه با کرونا، وزارت راه و شهرسازی و بخش حمل و نقل به ویژه صنعت هوایی کشور پیشتاز اجرای پروتکل‌های بهداشتی بوده است گفت: در روزهای ابتدایی شیوع ویروس کرونا همواره از سوی دشمنان اعلام می‌شد که صنعت هوانوردی و حمل و نقل هوایی عامل انتقال و ورود ویروس کرونا بوده و این اتهام زنی‌ها را به صورت مرتب و پر تکرار همواره در روزهای ابتدایی انتشار این ویروس شاهد بودیم.

وی ادامه داد: برای رفع این اتهام در حوزه حمل و نقل هوایی تلاش بسیار گسترده‌ای توسط شرکت‌های هواپیمایی و سازمان هواپیمایی کشوری و شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران صورت گرفت و من از زحمات بخش حمل و نقل هوایی در این خصوص تشکر می‌کنم.

اسلامی بیان کرد: با افتخار می‌گویم تمامی بخش‌های حمل و نقل هوایی به سامانه دیتابیس بیماران کرونایی متصل شده و یکی از مهم‌ترین اقدامات در این بخش جلوگیری از ورود افراد دارای تست مثبت بوده و در حال حاضر همه حوزه‌های حمل و نقلی از جمله راه آهن، اتوبوسرانی و حتی کشتیرانی هم به این سامانه متصل شده است.

وزیر راه و شهرسازی افزود: به هیچ عنوان به بیماران کرونایی بلیت فروخته نمی‌شود و اجرای این طرح از بخش حمل و نقل هوایی به سایر بخش‌های حمل و نقل هم تسری پیدا کرده و این خود یک برگ زرین دیگر در حوزه حمل و نقل هوایی و افتخارات این صنعت است که در جهت سلامت جامعه گام برداشته و نه تنها مظهر حاکمیت و ایمنی کشور است، بلکه پرچم دار گسترش سلامت هم به شمار می‌رود.

اسلامی با بیان اینکه صنعت هوانوردی در این مدت خدمات ارزشمندی از جمله انتقال دارو و تجهیزات پزشکی که از طریق ۱۰ ها پرواز فری فلایت (Ferry Flight پروازهای غیر برنامه ریزی شده) ارائه کرده است افزود: بخش هواپیمایی کشور اقلام و کالاهای مورد نیاز بهداشتی کشور را توانستند به دست وزارت بهداشت برسانند و همچنان این اقدامات با قوت در حال انجام است.

وی تأکید کرد: با اقدامات انجام شده و برنامه ریزی‌های صورت گرفته واکسن‌های تأمین شده را بخش حمل و نقل هوایی از نقاط مبدأ به داخل کشور و از آنجا به سایر شهرها انتقال و توزیع کنند و این یک افتخار برای بخش هوایی کشور به شمار می‌رود.

وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: گام‌های مؤثر برای تقویت و ارتقای ضریب هوایی جامعه برداشته شده و از این بابت از سازمان هواپیمایی کشوری، شرکت فرودگاه‌ها، شرکت‌های هواپیمایی و شرکت‌های هندلینگ سپاس گذار هستم.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.