صفحه اصلی / سرخط خبرها / تاکید بر برگزاری مجمع افزایش سرمایه فولاد زاگرس اندیمشک با هدف تامین مالی
تاکید بر برگزاری مجمع افزایش سرمایه فولاد زاگرس اندیمشک با هدف تامین مالی

قائم مقام ایمیدرو مطرح کرد

تاکید بر برگزاری مجمع افزایش سرمایه فولاد زاگرس اندیمشک با هدف تامین مالی

قائم مقام و عضو هیات عامل ایمیدرو،‌ در جلسه تامین مالی طرح فولاد زاگرس اندیمشک، برگزاری مجمع افزایش سرمایه شرکت را مورد تاکید قرار داد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، عباس نعیمی که امروز در نشست ویدئوکنفرانس با حضور سهامداران شرکت فولاد زاگرس اندیمشک، نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی و مدیر عامل شرکت ملی فولاد می گفت، با اعلام حمایت ایمیدرو از تامین مالی این طرح گفت: برگزاری مجمع سهامداران طی ماه آینده، زمینه مساعدی برای تامین مالی و اجرای پروژه فراهم می کند.

وی تصریح کرد: طبق برنامه ارایه شده، سرمایه گذاری اجرای این طرح، به صورت ارزی و ریالی معادل ۹۲٫۵ میلیون یورو است که بخش قابل توجهی از تجهیزات آن در داخل کشور قابل تامین و ساخت است.
نعیمی ادامه داد: تجهیزات این طرح با استفاده از حداکثر توان داخلی و در راستای سیاست کلان بومی سازی ساخته شود. وی افزود: ایمیدرو مساعدت لازم را برای تامین ارز آن بخش از پروژه که قابل تامین از داخل کشور نیست، به عمل می آورد.
این عضو هیات عامل ایمیدرو تصریح کرد: پس از آماده شدن مقدمات لازم، این سازمان معادل ریالی ارز مورد نیاز را تامین می کند.
در این جلسه، فریدون حسنوند نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی با ابراز تشکر از حمایت های رئیس هیات عامل ایمیدرو از پروژه، گفت: با هماهنگی وزارت صنعت معدن و تجارت، پیگیری های لازم را برای تامین بخش ارزی طرح انجام خواهم داد.
از سوی دیگر کیانوش آقایی مدیر عامل شرکت فولاد اندیمشک زاگرس، با برشمردن ویژگی های طرح در نزدیکی به خطوط ریلی، جاده ای و دریایی، گزارشی از مجوزهای اخد شده در بخش های آب، برق‌ و گاز ارایه کرد.
طرح فولاد اندیمشک زاگرس قرار است طی مدت ۳۶ ماه عملیات اجرایی، با ظرفیت تولید ۴۰۰هزار تن آهن اسفنجی آغاز به کار کند. سهامداران این پروژه شرکت های فولاد مبارکه، فولاد خوزستان، کاوند نهان زمین و گل گهر و چادرملو هستند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.