چهارشنبه , ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
تعرفه برق استخراج رمزارزها اصلاح شود

در جلسه مدیران کمیسیون رمز ارز و بلاکچین سازمان نظام صنفی رایانه ای با معاونین ریاست جمهوری مطرح شد

تعرفه برق استخراج رمزارزها اصلاح شود

کسب و کار نیوز - در جلسه‌ای با حضور جمعی از مسئولان دولت و مدیران کمیسیون رمز ارز و بلاکچین سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور برگزار شد، نرخ ماین ارزهای دیجیتال در کشور مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش کسب و کار نیوز، در جلسه مدیران کمیسیون رمز ارز و بلاکچین سازمان نظام صنفی رایانه ای با معاونین ریاست جمهوری، فعالان صنعت رمزارز در کشور درخواست اصلاح تعرفه برق استخراج را ارائه کردند.

سعید شیرکوند، معاون هماهنگی و نظارت اقتصادی و زیربنایی معاون اول رئیس‌جمهور، پس از جلسه‌ای که با حضور جمعی از مسئولان دولت و مدیران کمیسیون رمز ارز و بلاکچین سازمان نظام صنفی رایانه های کشور برگزار شد، طی نامه‌ای از مسئولین مربوطه خواست تا نسبت به اصلاح تعرفه‌های انرژی برای استخراج ارزهای دیجیتال اقدام کنند.

در پایان این جلسه، مقرر شد وزارت نیرو با همکاری نظام صنفی رایانه ای جدول زمانی و مکانی مورد توافق جهت تامین برق این صنعت را به همراه قیمت های پیشنهادی تا تاریخ ۱۳۹۹/۹/۱۵ ارائه نمایند. همچنین وزارت نفت نیز با همکاری نظام صنفی رایانه ای، قیمت پیشنهادی جهت تحویل گاز به نیروگاه های کوچک را با هدف حمایت از این صنعت ارائه نماید.

همچنین مطالعه کنید:

طرح کالابرگ در ۱۴۰۳ ادامه می‌یابد/ امسال کسری بودجه نخواهیم داشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، داوود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.