به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی اسنپ تریپ، اسنپ تریپ در راستای صیانت از سلامت کاربران خود و ارزیابی بهتر رعایت اصول بهداشتی به ویژه در زمینه پیشگیری از شیوع کرونا در هتلها، گزینه جدیدی را به بخش بازخوردهای کاربران خود با عنوان «رعایت پروتکلهای بهداشتی» افزوده است.
با شیوع کرونا در ایران، از اسفند ۹۸ معادلات سفر، تجارت، آموزش و درمان در ایران و جهان تغییر کرده و رعایت پروتکلهای بهداشتی پیشگیری از شیوع کرونا در بخشهای مختلف زندگی ضامن پیشبرد امور شده است. هرچند حالا خبرهای جسته و گریخته تولید و توزیع واکسنهای مختلف کرونا رنگ بوی جدی به خود گرفته است ولی تخمین زده میشود که واکسیناسیون تمام مردم حداقل ۱ تا ۲ سال به طول انجامد. موضوعی که نشان از لزوم ادامه رعایت پروتکلهای بهداشتی پیشگیری از کرونا برای مدت زمانی طولانی دارد.
اسنپ تریپ در همین زمینه با وجود اینکه در طول ۵ سال فعالیت خود همواره رعایت اصول بهداشتی و ارائه خدمات با کیفیت را اولویت اصلی خود برای همکاری با هتلها در نظر داشته است، برای صیانت بهتر از سلامت کاربران خود و ارزیابی دقیقتر رعایت پروتکلهای بهداشتی در هتلها، گزینه رعایت پروتکلهای بهداشتی کرونا را به بخش بازخورد و امتیازدهی کاربران اضافه کرده است.
بنابراین کاربران اسنپ تریپ از این پس در سفرهای ضروری خود در کنار شاخصهای کیفیت اقامتگاه نسبت به قیمت، خوشرویی و رفتار کارکنان، امکانات اقامتگاه، وضعیت نظافت، کیفیت غذا و پذیرایی و موقعیت مکانی و دسترسی، میتوانند به رعایت پروتکلهای بهداشتی کرونا در اقامتگاهی که در آن اقامت داشتند نیز امتیاز دهند. بدون شک بازخورد کاربران به اسنپ تریپ برای بهبود کیفیت خدمات و نظارت بهتر بر رعایت پروتکلهای بهداشتی پیشگیری از شیوع کرونا کمک خواهد کرد. افزون بر این امتیاز رعایت پروتکلهای بهداشتی کرونا به مسافرانی که در این دوران مجبور به انجام سفر هستند کمک خواهد کرد تا به آسانی و با اطمینان هتلی که پروتکلهای بهداشتی پیشگیری از شیوع کرونا در آن رعایت میشود را انتخاب کنند.