صفحه اصلی / استارت آپ‌ و دانش‌بنیان‌ / استارت آپ ها و شرکت های دانش بنیان / پیام تسلیت رئیس صندوق نوآوری به مناسبت درگذشت حجت‌الاسلام اژه‌ای
پیام تسلیت رئیس صندوق نوآوری به مناسبت درگذشت حجت‌الاسلام اژه‌ای

پیام تسلیت رئیس صندوق نوآوری به مناسبت درگذشت حجت‌الاسلام اژه‌ای

کسب و کار نیوز - رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی در پیامی درگذشت حجت‌الاسلام دکتر جواد اژه‌ای موسس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان (سمپاد) تسلیت گفت.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، دکتر علی وحدت در پیامی ضمن تسلیت درگذشت موسس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان (سمپاد)، دکتر اژه‌ای را منشا امور مبارکی مانند سمپاد در کشور دانست.
متن پیام به شرح ذیل است:
بسم الله الرحمن الرحیم
ان الله و انا الیه راجعون
چند روزی بود در جریان کسالت و بستری شدن و روند درمان جناب آقای دکتر اژه‌ای عزیز بودم و با اینکه می‌دانستم متاسفانه خیلی شرایط خوبی ندارند، خبر رحلت ایشان بسیار تکان‌دهنده و موجب تاثر شدیدم گردید.
ایشان در طول حیات پربرکت خویش و در این مجاهدت عالمانه و صادقانه منشاء امور مبارک بسیاری بودند که مجموعه سمپاد از آن جمله بود.
در طول این سال‌ها سمپاد و ایشان با مخالفت و کارشکنی‌های بسیاری مواجه بودند و اگر نبود حمایت‌های مستقیم رهبر فرزانه انقلاب و دلسوزی‌های دکتر اژه‌ای شاید تا به حال مغرضین همه آثار سمپاد را هم محو کرده بودند. بی شک امروز خانواده بزرگ سمپاد پدری مهربان و حامی خویش را از دست داده است و داغدار این مصبیت است لکن وطیفه خویش به عنوان عضو کوچک این خانواده و دوستانم را در پییگری و تلاش برای تحقق آرمان‌های آن عزیز می دانم و امیدوارم همگی در راه اعتلای کشورمان و تلاش برای پرورش استعدادهای برتر ایران عزیز بکوشیم.
او همیشه پر امید بود و به جوانان ایران افتخار می‌کرد. از خدای بزرگ متعال می‌خواهم روح بلند عزیز ما را غریق رحمت‌های واسعه و بی‌کران خود بگرداند و خدمات او را باقیات الصالحاتش منظور گرداند.

همچنین مطالعه کنید:

ذخایر کالاهای اساسی به وضعیت مازاد رسید

به گزارش کسب و کار نیوز ، علیرضا پیمان‌پاک، قائم‌مقام وزارت جهاد کشاورزی در امور …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.