صفحه اصلی / اسلایدر / سومین روز صعود متوالی بورس
سومین روز صعود متوالی بورس

سومین روز صعود متوالی بورس

کسب و کار نیوز - رشد ۲۰هزار و ۴۴۰واحدی شاخص کل (۱.۶درصد) آن را در ارتفاع یک میلیون و ۲۶۸ هزار واحدی قرار داد.

به گزارش کسب و کار نیوز، روز یکشنبه رشد ۲۰ هزار و ۴۴۰ واحدی شاخص کل (۱.۶ درصد) آن را در ارتفاع یک میلیون و ۲۶۸ هزار واحدی قرار داد. شاخص‌ هم وزن ۰.۵ درصد رشد کرد.
ارزش معاملات خرد بورس و فرابورس از هشت هزار و ۳۴۰میلیارد تومان عبور کرد. بورس
در ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه جمع صف‌های خرید حدود هزار و ۱۹۰میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش سه هزار و ۴۶۰میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات خریدی که در سیستم معاملات ثبت شده به دو هزار و ۲۷۰ میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین عرضه در صفوف فروش وآیند، وملی و فوکا به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام بانک آینده ۳۲۵میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد. بیشترین تقاضا نیز در صفوف خرید کاما، فملی و بترانس در نوبت انتظار است.

ارزش ۱۰ صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۸۲۰میلیارد تومان (۶۹ درصد کل) و ۱۰ صف فروش برتر هزار و ۵۱۵میلیارد تومان (۴۴ درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۲۳ نماد و حجم صف‌های فروش در ۷۰ نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف س.توسعه و عمران استان اردبیل (ثتوسا) به ۱۲.۹درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

«انبوه‌سازی، املاک و مستغلات» کم اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش فروش چهار هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان است و پس از آن گروه «بانک‌ها و موسسات اعتباری» قرار دارد که برآیند سفارشات فروش آن ۴۰۰ میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «استخراج کانه‌های فلزی» با تقاضای خرید ۱۷۰ میلیارد تومانی همراه است.

این جدول حدود ۳۹ درصد از چهار هزار و ۶۵۰میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع چهار هزار و ۲۲۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۱۱۰درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به هشت هزار و ۸۷۰میلیارد تومان خواهد رسید.

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.