صفحه اصلی / استارت آپ‌ و دانش‌بنیان‌ / استارت آپ ها و شرکت های دانش بنیان / رفع مشکلات تعزیراتی دستگاه های استخراج رمزارز از هفته آینده
رفع مشکلات تعزیراتی دستگاه های استخراج رمزارز از هفته آینده

رئیس کارگروه استخراج انجمن بلاکچین خبر داد

رفع مشکلات تعزیراتی دستگاه های استخراج رمزارز از هفته آینده

کسب و کار نیوز - طبق اظهارات روز گذشته رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در حاشیه جلسه کمیسیون اقتصادی مجلس، جلسه ستاد مبارزه با قاچاق کالا در بعدازظهر روز گذشته به ریاست وزیر کشور برگزار شد.

به گزارش کسب و کار نیوز، در این جلسه دستورالعمل اجرایی رفع مشکلات تعزیراتی دستگاه های استخراج رمزارز موجود در کشور به تصویب رسید.
بدین ترتیب دستورالعمل مذکور روز شنبه جهت اجرا به کلیه نهادهای مربوطه ابلاغ می شود.
رئیس کارگروه استخراج انجمن بلاکچین ایران در این خصوص می گوید: «امیدواریم که طی هفته آتی شاهد شروع روند اجرای مصوبه مذکور باشیم. دستورالعمل مذکور شامل تمام پرونده های موجود به جز پرونده هایی که اجرای احکام آنها به اتمام رسیده و مختومه شده، خواهد شد.»

محمدرضا شرفی در گفتگو با «کسب و کار» ادامه داد: «این مسیر به طور واضح به عنوان روندی برای خوداظهاری ایجاد شده و تصمیم در خصوص بهره گیری و عواقب آن کاملا بر عهده خود فرد است.»

شرفی در پاسخ به سوال «کسب و کار» مبنی بر اینکه مهلت این فرایند چقدر است، اظهار داشت: «پس از آغاز، فرصتی یک ماهه لحاظ شده تا هر شخصی با صلاحدید خود در این فرآیند شرکت نماید. اینکه در آینده و پس از بسته شدن پرونده های تعزیراتی و ثبت دستگاه ها چه اتفاقاتی رقم خواهد خورد و جوانب آن هنوز بر همگان حتی متولیان امر روشن نیست. ولی به طور قطع پس از اتمام این ضرب الاجل مذکور هرگونه برخوردی که با دستگاه های غیر مجاز صورت گیرد قابل مذاکره و دفاع از جانب هیچ شخصی نخواهد بود.»
او افزود: «هنوز موانع دیگری در این مسیر همانند تمدید مجوزهای صادره وزارت صمت که مهلت بهره‌برداری از آنها به اتمام رسیده برای برخورداری از این فرصت وجود دارد و در انجمن بلاکچین ایران با تمام توان در حال پیگیری جهت رفع این موانع هستیم.»

 

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.