صفحه اصلی / اصناف / خروج دام بدون مجوز سازمان دامپزشکی قاچاق محسوب می شود
خروج دام بدون مجوز سازمان دامپزشکی قاچاق محسوب می شود

خروج دام بدون مجوز سازمان دامپزشکی قاچاق محسوب می شود

کسب و کار نیوز - بر اساس جدیدترین تصمیم ستاد تنظیم بازار، هرگونه خروج دام از استان‌ها، بدون مجوز رسمی سازمان دامپزشکی قاچاق محسوب می شود.

به گزارش کسب و کار نیوز، در مصوبات ستاد تنظیم بازار به افزایش قاچاق دام زنده از استان های مرزی و اخبار دریافتی از برخی استانها مبنی بر اعمال نظر استانداران در خصوص عدم اجازه خروج دام زنده از استان اشاره شده و مقرر شده در راستای مدیریت قیمت دام زنده (سبک و سنگین) و جلوگیری از قاچاق آن،  استانداران از هر گونه بخشی نگری در این خصوص پرهیز و نظرات کارشناسی خود را به دبیرخانه کارگروه تنظیم بازار ارسال کنند. همچنین در این مصوبات تاکید شده که استانداران به عنوان عالی ترین مقام اجرایی استان ها باید ناظر و ضامن اجرای مصوبات کارگروه ملی تنظیم بازار باشند.

در هفته های گذشته افزایش قیمت گوشت قرمز خبرساز شد. طبق اعلام وزارت صمت گوشت قرمز نرخ مصوب ندارد، اما اخیرا معاون بازرگانی داخلی وزارت صمت اعلام کرد که قیمت مناسب برای عرضه گوشت گوساله بر اساس نوع گوشت بین ۱۲۰ تا ۱۴۰ هزار تومان است و بیش از این قیمت گران فروشی محسوب می شود. در این زمینه سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان نیز اخیرا اذعان کرده که افزایش قاچاق دام زنده به گران شدن گوشت قرمز دامن زده است.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.