صفحه اصلی / استارت آپ‌ و دانش‌بنیان‌ / پارک ها مراکز رشد و شتاب‌ دهنده‌ها / اعلام برنامه های پارک فناوری پردیس برای هفته جهانی کارآفرینی
اعلام برنامه های پارک فناوری پردیس برای هفته جهانی کارآفرینی

برگزاری بازدیدهای تخصصی، عمومی و برگزاری دوره‌های آموزشی توسط پارک

اعلام برنامه های پارک فناوری پردیس برای هفته جهانی کارآفرینی

کسب و کار نیوز - پارک فناوری پردیس در نظر دارد به مناسبت هفته جهانی کارآفرینی برنامه‌های متعددی مانند رویدادهای کارآفرینی، بازدیدهای تخصصی و عمومی و دوره های آموزشی برگزار کند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی پارک فناوری پردیس، هفته جهانی کارآفرینی در سراسر جهان، همه ساله از ۱۶ تا ۲۲ نوامبر در قالب برنامه‌های مختلف برگزار می شود. امسال این هفته با شعار «رفع موانع و استقبال از همه» در بیش از ۱۷۰ کشور دنیا، با ۳۵۰۰۰ رویداد و استقبال بیش از ۱۰ میلیون مخاطب برگزار خواهد شد. پارک فناوری پردیس نیز امسال با برنامه‌‎های متنوعی در هفته اول آذرماه (۱ الی ۷ آذرماه) به استقبال هفته جهانی کارآفرینی خواهد رفت.

«بازدید تخصصی دانشجویان و اساتید از پارک فناوری پردیس و شرکت ها و استارتاپ های مستقر در آن»، «بازدید عموم مردم و کارکنان ادارات از پارک فناوری پردیس و آشنایی با محصولات جدید شرکت‌ها»، «برگزاری چند وبینار آموزشی به منظور آموزش مفاهیم اولیه کارآفرینی» و «برگزاری رویدادهای کارآفرینی در پارک فناوری پردیس و کارخانه نوآوری آزادی»، بخشی از برنامه‌های پارک برای برگزاری این هفته است.

همچنین پارک فناوری پردیس برای بزرگداشت این هفته، قصد اجرای برنامه‌هایی مانند «تولید خبر از دستاوردهای کارآفرینان مستقر در پارک و حضور ایشان در برنامه‌های گفتگو محور رسانه ملی»، «بازدید عموم مردم از کارخانجات مستقر در منطقه»، «انتشار گزارش فعالیت­‌های یکساله پارک در راستای توسعه کارآفرینی» و «برگزاری دوره آموزشی «کارآفرینی سازمانی» برای کارکنان پارک» را دارد.

علاقه‌مندان می توانند برای اطلاع از جزئیات برنامه‌ها، به صفحه اختصاصی هفته جهانی کارآفرینی در پایگاه اینترنتی پارک فناوری پردیس به آدرس gew.techpark.ir  مراجعه نمایند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.