صفحه اصلی / استارت آپ‌ و دانش‌بنیان‌ / استارت آپ ها و شرکت های دانش بنیان / تجمع استخراج کنندگان رمزارز مقابل ستاد امروز
تجمع استخراج کنندگان رمزارز مقابل ستاد امروز

تجمع استخراج کنندگان رمزارز مقابل ستاد امروز

کسب و کار نیوز - 10 آبان 99 تقریبا 4 ماه از مصوبه هیئت دولت مبنی بر تعیین تکلیف دستگاه های ماینر میگذره و خبری از اجرایی شدن این دستورالعمل نیست و همچنان این صنعت و فعالانش درگیر احکام تعزیراتی و از بین رفتن زندگی و سرمایه شان هستند.

به گزارش کسب و کار نیوز، ۴ ماه پیش دولت در مصوبه خود به وزارت صمت دستور داد ظرف یک ماه سامانه ای جهت خود اظهاری دستگاه های ماینر طراحی نماید همین مهلت یک ماهه برای ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز برای تبیین دستورالعمل اجرایی نیز بود اما خبر ها از ستاد نشان می دهد این دستورالعمل بیش از یک ماه است که در انتظار تصویب در جلسه اعضا اصلی است.
همین تاخیر باعث شده تعزیرات احکام خود را صادر و اجرا کند.
امروز ماینرها خونشان از تعلل ها و بروکراسی کند به جوش آمده است زیرا بیش از یک سال و نیم است در تلاش برای نرف این موانع برای این صنعت بوده اند و در این راه یا جریمه شده اند یا دستگاه هایشان در توقیف تعزیرات ارزش خود را از دست داده اند.
استخراج کنندگان رمز ارز تقاضا ذارند وزیر کشور و یا رئیس جمهور هرچه سریع تر نسبت به برگزاری جلسه اعضا اصلی ستاد اقدام کنند.

همچنین مطالعه کنید:

تامین مالی ۳۵۰ همتی از طریق ابزارهای تأمین مالی زنجیره‌­ای در سال ۱۴۰۳

به گزارش کسب و کار نیوز، این بانک در راستای مأموریت خود مبنی بر تنظیم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.