صفحه اصلی / استارت آپ‌ و دانش‌بنیان‌ / راه اندازی کسب و کار اینترنتی با خرید هاست از میزبان فا
راه اندازی کسب و کار اینترنتی با خرید هاست از میزبان فا

راه اندازی کسب و کار اینترنتی با خرید هاست از میزبان فا

کسب و کار نیوز- در طی سال های گذشته و بخصوص سال جاری، اغلب کسب و کارها در بستر اینترنت فعالیت می کنند و این آمار روز به روز بیشتر می شود. کسب و کارهایی که به تکنولوژی روز دنیا همگام نشوند محکوم به نابودی یا تضعیف شدید هستند زیرا اغلب مردم تمایل دارند که انواع خرید خود را بصورت اینترنتی انجام داده و حتی خدمات مورد نظرشان را بصورت اینترنتی دریافت نمایند. بر همین اساس به شما توصیه می کنیم که هر چه سریع تر به فکر راه اندازی کسب و کار اینترنتی باشید تا به سهم عظیمی از مشتریان خود دسترسی داشته باشید. ما شما را راهنمایی خواهیم کرد تا به شکلی آسان و سریع بتوانید کسب و کار اینترنتی خود را راه اندازی نمایید.

به گزارش کسب و کار نیوز ، روش های بسیاری برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی وجود که بهترین و اصلی ترین آنها، راه اندازی سایت می باشد. در واقع سایت به عنوان اصلی ترین شاخصه کسب و کار اینترنتی می باشد و موارد دیگر نظیر شبکه های اجتماعی و … به عنوان مکمل عمل می کنند. ما می خواهیم شما را با نحوه راه اندازی سایت آشنا کرده و روشی را به شما آموزش دهیم که بتوانید به شکلی سریع و آسان، صاحب سایت شوید.

نحوه راه اندازی سایت

برای راه اندازی سایت به سه عامل دامنه، هاست و سایت ساز نیاز داریم. دامنه به عنوان آدرس سایت، هاست به عنوان فضای مورد نیاز محتوای سایت و سایت ساز نیز به عنوان نرم افزاری که به کمک آن می توانیم سایت و صفحات آنرا طراحی نماییم. قاعدتا راه اندازی سایت یکسری قواعد فنی دارد که بسیاری از افراد با آن آشنایی ندارند. ما یک روش خاص را مطرح می کنیم که بتوانید بدون درگیر شدن با مسائل فنی، یک سایت راه اندازی شده را در اختیار داشته باشید!

راه اندازی آسان و سریع سایت

شرکت میزبان فا طرحی را ارائه نموده است که در آن، شما تنها با خرید هاست خواهید توانست یک سایت راه اندازی شده را تحویل بگیرید! به اینصورت که در این طرح، سرویس های مورد نظر دارای دامنه و قالب رایگان می باشند که راه اندازی آن نیز توسط عوامل میزبان فا انجام می شود. یعنی شما با ثبت یک سفارش ساده می توانید صاحب سایت شوید!

نحوه خرید هاست از میزبان فا

خرید هاست از میزبان فا

برای خرید هاست از میزبان فا تنها کافیست بر روی لینک زیر کلیک کرده و پس از وارد شدن به سایت میزبان فا، یکی از سرویس های هاست را سفارش دهید. لازم به ذکر است برای برخورداری از امکانات رایگان می بایست سفارش خود را با دوره پرداخت سالانه ثبت نمایید. پس از انجام اینکار، عوامل فنی میزبان فا وارد عمل شده و سایت شما را راه اندازی می نمایند. پس از تکمیل کار، اطلاعات مورد نیاز برای کار با سایت به شما ارسال می شود.

همچنین مطالعه کنید:

جت شخصی جنبه آموزشی دارد/ تفریح در اولویت دوم

به گزارش کسب و کار نیوز ، جعفر یازرلو سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور در گفت‌وگو …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.