صفحه اصلی / استارت آپ‌ و دانش‌بنیان‌ / حضور استارتاپ بیمه‌ای لیتیوم در رویداد بین‌المللی «Start.UP! Germany»
حضور استارتاپ بیمه‌ای لیتیوم در رویداد بین‌المللی «Start.UP! Germany»

حضور استارتاپ بیمه‌ای لیتیوم در رویداد بین‌المللی «Start.UP! Germany»

کسب و کار نیوز - استارتاپ لیتیوم در حوزه فناوری‌های نوین بیمه فعالیت دارد و به تازگی توسط شبکه نوآوری پلنت واقع در کارخانه نوآوری آزادی شتابدهی شده است.
به گزارش کسب و کار نیوز، مهدی صارمی، بنیان‌گذار لیتیوم در این خصوص گفت: لیتیوم علاوه بر حضور در رویداد Startup Germany tour 2020، از طرف شرکت‌های بیمه‌ای معتبر دنیا از جملهSignal Iduna, AXA, Gothaer  و Zurich Insurance Group برای ارائه مدل کسب و کار خود و پیشنهاد مدل های همکاری انتخاب شده است.
ابتدای شهریور ماه، اتاق بازرگانی و صنایع ایران و آلمان اعلام کرد که چند استارتاپ ایرانی را برای شرکت در این رویداد معرفی خواهد کرد. اکنون اتاق ایران و آلمان اعلام کرده است که ۱۰ تیم منتخب از ایران در این رویداد شرکت خواهند کرد. در مجموع بیش‌از ۱۲۰ تیم استارتاپی از ۳۰ کشور دنیا در این رویداد حضور خواهند داشت. هم‌چنین اتاق بازرگانی و صنایع ایران و آلمان با انتشار گزارشی اعلام کرد که بیش از ۸۰ درخواست از استارتاپ‌‌های ایرانی برای شرکت در این رویداد دریافت کرده است. عمر کمتر از ۱۰ سال، عبور از مرحله Seed و قرارگیری در مرحله تست بازار و البته توانایی ارائه طرح کسب‌وکار به زبان انگلیسی، از شرایط حضور در این رویداد مطرح شده بود.
در نهایت استارتاپ‌ها برای دریافت پذیرش برای شرکت در این رویداد استارتاپ خود را برای نمایندگان اتاق بازرگانی و صنایع ایران و آلمان ارائه کردند و در نهایت بهترین ایده‌ها برای حضور در این رویداد انتخاب شدند. اگر بخواهیم از لیتیوم بیشتر بدانیم باید گفت، این استارتاپ ارائه دهنده راهکارهای بیمه‌گری در حوزه زیرساخت‌های بیمه‌ای ابری با معماری لایه‌ای است.
لیتیوم همچنین سعی دارد که رویکرد بیمه‌های درمان و زندگی و حوادث را از درمان محور به سلامت محور تبدیل کند و برای دستیابی به این هدف در اولین گام، با ایجاد هسته ارزیابی ریسک، صدور، ارزیابی و مدیریت خسارت دیجیتال در این رشته های بیمه‌ای، امکان تحلیل داده‌های سلامت را برای شرکت‌های بیمه فراهم آورده و سامانه ارائه خدمات و محصولات بیمه‌های اشخاص – زندگی و درمان و حوادث – را در اختیار شرکت‌ها و مشتریان صنعت بیمه قرار می‌دهد.
این پلتفرم خدمات خود را در بستری ابری (cloud) و به شکل software as a service (SaaS) نیز ارائه می نماید.
از جمله مهم‌ترین خدمات لیتیوم می‌توان به «شخصی‌سازی محصولات و خدمات بیمه» و «طراحی و توسعه محصولات نوین بیمه‌ای» و «طراحی و توسعه راهکارهای نوین در حوزه بیمه‌گری با محوریت به کارگیری تکنولوژی‌های نو» اشاره کرد. پلتفرم «لیتیوم» قابلیت ارائه خدمات در همه مدل‌های کسب و کار (B2B، B2C و B2B2C) را دارد و در بستر این مدل های مختلف، خدمات و محصولات بیمه ای را به شکل Insurance as a service (IaaS) ارائه می دهد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.