صفحه اصلی / اسلایدر / افت ۲۶ هزار واحدی بورس از شروع معاملات
افت ۲۶ هزار واحدی بورس از شروع معاملات

افت ۲۶ هزار واحدی بورس از شروع معاملات

کسب و کار نیوز - شاخص بورس در ۱۵ دقیقه ابتدای معاملات امروز دوشنبه ۵ آبان ۹۹ با افت ۱۹ هزار و ۱۵۲ واحدی به یک میلیون و ۳۵۲ هزار واحد رسید.

به گزارش کسب و کار نیوز، شاخص بورس در ۱۵ دقیقه ابتدای معاملات امروز دوشنبه ۵ آبان ۹۹ با افت ۱۹ هزار و ۱۵۲ واحدی به یک میلیون و ۳۵۲ هزار واحد رسید.
همچنین شاخص کل هم وزن نیز کاهش ۲۳۳۷ واحدی را تجربه کرد و به ۳۸۶ هزار و ۷۸۴ واحد رسید. تا این لحظه شاخص بورس با افت ۲۶ هزار واحدی به شاخص ۱ میلیون ۳۴۷ هزار واحدی رسیده است.

ارزش ۱۰صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۲۷۰میلیارد تومان (۷۴درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر دو هزار و ۷۳۰میلیارد تومان (۳۲درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۱۰نماد و حجم صف‌های فروش در ۱۳۵نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف سرمایه‌گذاری توسعه و عمران استان اردبیل (ثنوسا) به ۹درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

«فراورده‌های نفتی» کم اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش فروش هزار میلیارد تومان است و پس از آن گروه «بانک‌ها و موسسات اعتباری» قرار دارد که برآیند سفارشات فروش آن ۹۷۰میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «سایر واسطه‌گری های مالی» با تقاضای خرید هفت میلیارد تومانی همراه است.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.