صفحه اصلی / استارت آپ‌ و دانش‌بنیان‌ / پارک ها مراکز رشد و شتاب‌ دهنده‌ها / فراخوان طراحی و ساخت گجت غیرتهاجمی اندازه‌گیری گلوکز
فراخوان طراحی و ساخت گجت غیرتهاجمی اندازه‌گیری گلوکز

فراخوان طراحی و ساخت گجت غیرتهاجمی اندازه‌گیری گلوکز

کسب و کار نیوز - فراخوان حل نیاز تحقیقاتی در زمینه طراحی و ساخت گجت غیرتهاجمی اندازه‌گیری گلوکز با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی و به سفارش یک شرکت دانش بنیان منتشر شد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، گروه‌های پژوهشی و فناور توانمند برای ارائه راه حل مذکور باید تا ۲۰ آبان ماه جاری پروپوزال خود را از طریق سایت صندوق نوآوری ثبت کنند.
به گزارش روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، صندوق نوآوری و شکوفایی به منظور تقویت توان توسعه فناوری شرکت‌های دانش بنیان با رویکرد نوآوری باز و همکاری فناورانه، خدمت جدیدی را طراحی کرده است که از این طریق نیازهای تحقیقاتی و فناورانه شرکت‌های دانش بنیان و پس از آن گروه‌های پژوهشی و فناور توانمند برای اجرای طرح‌های تحقیقاتی و توسعه فناوری‌های مورد نیاز این شرکت‌ها را شناسایی می‌کند.
در صورت توافق پروپوزال دهنده منتخب (مجری تحقیق) و شرکت دانش بنیان (متقاضی تحقیق) قرارداد سه جانبه‌ای بین «صندوق»، «متقاضی» و «مجری» منعقد خواهد شد که صندوق نوآوری و شکوفایی در قالب این قرارداد تا ۷۰ درصد از هزینه اجرای تحقیقات را به شکل بلاعوض به متقاضی پرداخت خواهد کرد. این مبلغ به طور مرحله‌ای و متناسب با پیشرفت اجرای طرح در اختیار مجری قرار می‌گیرد.
بر اساس این گزارش، هدف اصلی از انجام این پروژه تحقیقاتی بین‌رشته‌ای، طراحی و ساخت دستگاهی کم هزینه، دقیق و مورد اعتماد برای اندازه گیری غیر تهاجمی و پیوسته قند خون است.
در فاز نخست این پروژه تحقیقاتی، الگوریتم یادگیری و شناسایی مدل برای داده‌های قند خون با خطای حداکثر ۱۰ درصد باید ارائه شود.
سپس سیگنال‌های دریافتی با روش‌های پیشرفته حذف نویز بهبود یابند و بهترین مدل بین داده‌ها و سیگنال‌ها شناسایی شود و مدل هوشی برای پیش بینی مدل برخط قند خون تدوین شود. در نهایت، سخت افزاری مبتنی بر میکیروکنترلر ARM طراحی شود.
علاقمندان می‌توانند تا ۲۰ آبان‌ماه جاری پروپوزال خود را در قالب فایل WORD از طریق سامانه غزال به آدرس ghazal.inif.ir/grant ارسال کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر نیز با شرکت بومرنگ به شماره ۸۸۳۹۸۵۴۳ و ۸۸۳۹۸۵۶۳ تماس بگیرند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.