صفحه اصلی / اسلایدر / سقوط شاخص بورس در آغاز معاملات
سقوط شاخص بورس در آغاز معاملات

سقوط شاخص بورس در آغاز معاملات

کسب و کار نیوز - در حالی که سیگنال‌ها برای بازار سهام مثبت بود اما با شروع معاملات امروز بازار سهام عرضه در نمادهای شاخص‌ساز از جمله گروه‌های فلزات اساسی، پتروشیمی و خودرویی باعث ریزش بیش از ۲ درصدی شاخص کل شد.

به گزارش کسب و کار نیوز، در ساعت ۹ و۳۰دقیقه جمع صف‌های خرید حدود ۴۳۰میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش پنج هزار و ۸۳۰میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات فروش که در سیستم معاملات ثبت شده به پنج هزار و ۳۹۵میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین عرضه در صفوف فروش وملی، وشهر و شپنا به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام وملی حدود ۲۵۰میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد. بیشترین تقاضا نیز در صفوف خرید #شاروم، #ولپارس و #رافزا در نوبت انتظار است.

ارزش ۱۰ صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۳۴۰میلیارد تومان (۷۹درصد کل) و ۱۰ صف فروش برتر هزار و ۷۷۵میلیارد تومان (۳۰درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۱۰ نماد و حجم صف‌های فروش در ۱۱۲ نماد بیش از ۱۰ میلیارد تومان بوده است. گفتنی است حجم صف کاشی سعدی (#کسعدی) به ۹درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

«بانک‌ها و مؤسسات اعتباری» کم اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش فروش ۸۰۰میلیارد تومان است و پس از آن گروه «خودرو و ساخت قطعات» قرار دارد که برآیند سفارشات فروش آن حدود ۶۴۰میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «رایانه و فعالیت‌های وابسته به آن» با تقاضای خرید ۲۷میلیارد تومانی همراه است.

این جدول حدود ۲۸درصد از ۶هزار و ۲۶۰میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع هزار و ۷۹۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۳۴۹درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به هشت هزار و ۵۰میلیارد تومان خواهد رسید.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.