صفحه اصلی / سرخط خبرها / فراخوان ثبت نام از واحدهای متقاضی دریافت گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان در سال ۱۳۹۹
فراخوان ثبت نام از واحدهای متقاضی دریافت گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان در سال ۱۳۹۹

فراخوان ثبت نام از واحدهای متقاضی دریافت گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان در سال ۱۳۹۹

کسب و کار نیوز - ثبت نام از متقاضیان دریافت گواهینامه و تندیس رعایت حقوق مصرف کنندگان ازسوی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان آغاز شده و تا دهم آذرماه 1399 (10/09/1399) ادامه دارد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان ؛ بیستمین دوره ممیزی و انتخاب واحدهای حامی حقوق مصرف کنندگان از سوی این سازمان با همکاری انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان و دور جدید ثبت نام از متقاضیان برای شرکت در این زمینه آغاز شده است.
هدف از ممیزی عملکرد واحدهای اقتصادی ، بررسی راهکاری ترویج و گسترش فرهنگ رعایت حقوق مصرف کنندگان در جامعه ، حمایت از شرکتهای تولیدکننده داخلی در جهت توسعه پایدار ، تبیین و تشریح جایگاه کارآفرینی و تولید در جامعه و آثار اقتصادی آن بر صنعت و تولید کشور و در نهایت بررسی نقش تولید کنندگان در رشد و تعالی اقتصادی کشور و رفاه بیشتر آحاد جامعه عنوان شده است و این انتخاب در چارچوب تعامل با تولیدکنندگان و عرضه کنندگان کالا و خدمات و افزایش توان رقابتی آنها صورت می گیرد.
براساس این گزارش ؛ شرکتهای متقاضی جهت حضور در روند ارزیابی بیستمین همایش روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان و آگاهی از شرایط ثبت نام می‌توانند فایل پیوست را مطالعه و با ورود به پایگاه اینترنتی به نشانی www.esfand9th.com ، به صورت الکترونیکی نسبت به ثبت نام اولیه خود اقدام نمایند.
همچنین گفتنی است ؛ علاقمندان می توانند در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر از طریق شماره تلفن‌ ۲۲۰۵۸۵۴۲-۲۶۲۰۰۵۰۳ تماس حاصل فرمایند.

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.