صفحه اصلی / استارت آپ‌ و دانش‌بنیان‌ / پارک ها مراکز رشد و شتاب‌ دهنده‌ها / بازدید هیات تجاری کنیا از مرکز نوآوری و شتابدهی صادرات اتاق بازرگانی ایران
بازدید هیات تجاری کنیا از مرکز نوآوری و شتابدهی صادرات اتاق بازرگانی ایران

فرصت های صادراتی کشور کنیا در حوزه کشاورزی و انرژی و مدیریت شهری

بازدید هیات تجاری کنیا از مرکز نوآوری و شتابدهی صادرات اتاق بازرگانی ایران

کسب و کار نیوز - هیاتی از فعالان اقتصادی کشور کنیا طی سفری به تهران از مرکز نوآوری و شتابدهی صادرات اتاق بازرگانی ایران بازدید کردند و خواستار همکاری و سرمایه گذاری در بخش های آب، کشاورزی، تولید انرژی های تجدیدپذیر و مدیریت شهری شدند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی مرکز نوآوری و شتابدهی صادرات اتاق بازرگانی ایران، اعضای این هیات پیش از حضور در این نشست از مرکز شتابدهی صادرات ایران که به همت اتاق ایران و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری راه‌اندازی شده است، بازدید کردند.
در نشستی که بین فعالان اقتصادی دو کشور برگزار شد، مهدی اقتصادی به ظرفیت‌های موجود در مرکز شتابدهی صادرات ایران اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه هدف اصلی هیات کنیایی افزایش سطح مناسبات، انتقال تکنولوژی و استفاده از تجارت و توانمندی‌های ایران در توسعه ظرفیت‌های کشاورزی کنیا به شمار می رود؛ این مرکز با امکانات و توانمندی‌هایی که دارد می‌تواند از افزایش میزان مبادلات تجاری و ایجاد زمینه‌های سرمایه‌گذاری مشترک بین ایران و کنیا حمایت کند.
اقتصادی افزود: مرکز نوآوری و شتابدهی صادرات اتاق ایران به عنوان بازوی ارتباطی اتاق بازرگانی ایران و با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری پلی میان بازرگانان و صاحبان کسب و کار داخلی کشور با تاجران بین المللی را فراهم می آورد.
جعفر برمکی، سفیر ایران در کنیا ضمن اشاره به ظرفیت‌ها و امکانات موجود در این کشور، زمینه همکاری مشترک بین ایران و کنیا را مناسب ارزیابی کرد و همچنین از راه‌اندازی مرکز نوآوری در کنیا به همت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ایران خبر داد.
در این نشست علاوه بر سفیرایران در کنیا، هیلاری بارچوک استاندار بومت کنیا، ، مهدی اقتصادی رئیس مرکز نوآوری و شتابدهی صادرات اتاق بازرگانی ایران، روح‌الله استیری، مدیر مرکز تعاملات بین‌الملل معاونت علمی و فناوری ریاست، علی چاغروند مدیر طرح و برنامه اتاق ایران حضور داشتند.
در پایان نشست نیز شرکت های دانش بنیان، خلاق و فناور در حوزه های کشاورزی، محیط زیست، آب و انرژی های تجدیدپذیر با اعضای هیات کنیایی به گفتگوهای رودررو B2B پرداختند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.