صفحه اصلی / اسلایدر / استفاده از ماسک در تهران از امروز اجباری شد
استفاده از ماسک در تهران از امروز اجباری شد

استفاده از ماسک در تهران از امروز اجباری شد

کسب و کار نیوز - استاندار تهران از تمدید یک هفته ای محدودیت های کرونایی در پایتخت خبر داد و افزود: از امروز شنبه 19 مهر استفاده از ماسک از درب منازل الزامی است.

 به گزارش کسب و کار نیوز، محسنی بندپی گفت: تمامی محدودیت‌های ابلاغی هفته گذشته نیز تا ۲۵ مهر به قوت خود باقی است.

استاندار تهران افزود: استفاده ماسک از درب منازل از شنبه ۱۹ مهر در تهران الزامی است.

معاون کل وزیر بهداشت هم با اعلام اینکه تهران در وضع فوق قرمز و بحرانی قرار دارد گفت: تعداد بستری‌های مبتلا به کرونا در تهران ۱۷۵ درصد بیش از ترخیصی‌های روزانه است.

او تاکید کرد: افراد مبتلا به کرونا باید حتماً قرنطینه شوند وجریمه افرادی که تست‌شان مثبت است، اما قرنطینه نیستند بسیار شدیدتر خواهد بود.

حریرچی افزود: میزان جریمه نیز امروز اعلام می‌شود.

معاون کل وزیر بهداشت همچنین گفت: با مسئولان اداراتی که کارکنان آنان دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نکنند برخورد خواهد شد.

به گفته حریرچی برای واحد‌های صنفی متخلف تا یک ماه پلمب پیش‌بینی شده است.

معاون وزیر بهداشت با بیان اینکه اصل جریمه نیز تصویب شده است، گفت در مورد میزان جریمه و نحوه اعمال آن نیز کارشناسی‌های مختلفی در حال انجام است.

او افزود: پیش نویس مصوبه‌ای مبنی بر مجازات “افراد کرونایی که اطلاع دارند به کرونا مبتلا هستند، اما در جامعه تردد می‌کنند”، نیز تهیه شده تا مجازات‌های قابل توجهی نیز برای آن‌ها وضع شود.

معاون کل وزیر بهداشت همچنین گفت با مسئولان اداراتی که کارکنان آنان دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نکنند برخورد خواهد شد. به گفته حریرچی برای واحد‌های صنفی متخلف تا یک ماه پلمب پیش‌بینی شده است.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.