صفحه اصلی / اجتماعی / بهره برداری از سومین پمپ فشارقوی آب شیرین کن جزیره هرمز در دهه مبارک فجر
بهره برداری از سومین پمپ فشارقوی آب شیرین کن جزیره هرمز در دهه مبارک فجر

در سال جهش تولید و با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری:

بهره برداری از سومین پمپ فشارقوی آب شیرین کن جزیره هرمز در دهه مبارک فجر

کسب و کار نیوز - کامبیز مهدیزاده مشاور عالی معاون علمی و فناوری رییس جمهور در سفری که به جزیره هرمز داشت از پمپ های فشارقوی آب شیرین­ کن ساخت داخل با همکاری ستاد توسعه فناوری آب، خشکسالی، فرسایش و محیط زیست و شرکت­های دانش­ بنیان تحت حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در این جزیره راه اندازی شده است، بازدید کرد. مهدیزاده در این مراسم گفت: رسالت دکتر ستاری و معاونت علمی همواره حمایت از استارتاپ ها و شرکت­های دانش­ بنیان به منظور رفع مشکلات و معضلات کشور بویژه در مناطق محروم است.

به گزارش کسب و کار نیوز، مدیر طرح توسعه نوآوری ها و فناوری های حوزه معدن و صنایع معدنی بیان کرد: همچنان که در دوره معاونت آقای دکتر ستاری در معاونت علمی شاهد بودیم، ایشان عزم ویژه ای مبنی بر ارتقای فناوری در حوزه های استراتژیک منجمله مایه حیات آب داشته اند. وی تاکید کرد در دورترین و محروم ترین مناطق کشور نیز هر کجا اسمی از فناوری و نوآوری است، معاونت علمی در کنار مردم است.
سید مجدالدین حسینی بخشدار هرمز نیز اشاره کرد: با نصب این پمپ های فشار قوی میزان تولید آب از ۱۹ متر مکعب در ساعت به ۳۴متر مکعب در ساعت افزایش پیدا کرده است. وی همچنین اعلام کرد در ادامه همین حمایت های معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری سومین پکیج پمپ فشارقوی آب شیرین­ کن نیز تا دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید و بدینوسیله بخش اعظمی از مشکل آب شرب مردم جزیره هرمز مرتفع خواهد شد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.