صفحه اصلی / سرخط خبرها / بنفشه آفریقایی در یک ماه بیش از۷۶۶ میلیون فروخت
بنفشه آفریقایی در یک ماه بیش از۷۶۶ میلیون فروخت

بنفشه آفریقایی در یک ماه بیش از۷۶۶ میلیون فروخت

کسب و کار نیوز - فیلم سینمایی بنفشه آفریقایی، به کارگردانی مونا زندی حقیقی و تهیه کنندگی علیرضا شجاع نوری با فروش۳۸ هزار و ۳۴۶ بلیت در سینمای آنلاین فیلیمو و نماوا به کار خود پایان داد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی فیلیمو و نماوا، فیلم سینمایی “بنفشه آفریقایی” که از روز سه شنبه ۱۱ شهریور وارد اکران آنلاین شد با گذشت۳۰ روز از اکران با مجموع فروش ۳۸هزار و ۳۴۶ بلیت فروخته شده در دو بستر وی او دی (فیلیمو و نماوا) به پایان اکران آنلاین خود رسید.

در دومین فیلم سینمایی مونا زندی حقیقی، فاطمه معتمدآریا، سعید آقاخانی، رضا بابک، ندا جبرائیلی و رویا جاوید نیا بازی کردند که با فروش ۷۶۶ میلیون و ۹۲۰ هزار تومان به زودی وارد شبکه نمایش خانگی خواهد شد و در دسترس عموم مردم قرار خواهد گرفت، این فیلم برای اولین بار در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر به نمایش در آمد که در آن جشنواره برای رشته های بهترین بازیگر نقش اول زن با بازی “فاطمه معتمد آریا” و بهترین موسیقی متن با هنرمندی”پیمان یزدانیان” نامزد شده است.

همچنین سینمای آنلاین فیلیمو و نماوا با فیلم‏های بی حسی موضعی، دوئت، هایلایت، ایستگاه اتمسفر، گیلدا و زن‏ها فرشته‏اند ۲ به کار خود ادامه می ‏دهد که پیش از این فیلم ‏های “خروج”، “زیر نظر”، “طلا”، “هفت و نیم”، “لتیان” ، “خوب، بد جلف ۲” و … در این دو بستر به نمایش درآمده ‏اند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.