صفحه اصلی / استارت آپ‌ و دانش‌بنیان‌ / توسعه پارک‌های فناوری هرمزگان؛ ۸۰ میلیارد ریال اختصاص یافت
توسعه پارک‌های فناوری هرمزگان؛ ۸۰ میلیارد ریال اختصاص یافت

توسعه پارک‌های فناوری هرمزگان؛ ۸۰ میلیارد ریال اختصاص یافت

کسب و کار نیوز - نشست مشترکی میان کامبیز مهدی زاده مشاور معاون علمی و فناوری رییس جمهوری و فریدون همتی استاندار هرمزگان برگزار شد. در این نشست مهدی زاده از اختصاص 80 میلیارد ریال بودجه حمایتی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به پارک‌ علم و فناوری استان هرمزگان و پارک زیست فناوری خلیج فارس خبر داد.

به گزارش کسب و کار نیوز، کامبیز مهدی زاده در این نشست گفت: با توجه به نگاهی که معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری همواره در حمایت از پارک‌های علم و فناوری، استارتاپ‌ها، شرکت‌های دانش‌بنیان و شتابدهنده‌ها در طول این سال‌ها داشته است، مبلغ ۳۰ میلیارد ریال برای برج هرمز واقع در پارک علم و فناوری و ۵۰ میلیارد ریال برای حمایت از پارک زیست فناوری خلیج فارس اختصاص یافت. مدیر طرح توسعه نوآوری‌ها و فناوری‌های حوزه معدن و صنایع معدنی معاونت علمی و فناوری در ادامه با اشاره به ظرفیت‌های معدنی و زمین شناسی در این استان به خصوص جزایر هرمز و قشم بیان کرد: به زودی با همکاری معاونت علمی و فناوری و این طرح توسعه، مستندی جهانی از جزایر قشم و هرمز با توجه به تاکید مقام معظم رهبری به تصویر کشیده خواهد شد و این جزایر را به مردم ایران و دنیا بیش از پیش معرفی خواهیم کرد.

در ادامه فریدون همتی استاندار هرمزگان نیز با اشاره به ظرفیت‌های منطقه از لحاظ اقتصادی و جاذبه‌های توریستی و گردشگری بی‌نظیر بیان کرد: در ۳ سال اخیر کارهای بزرگی هم در بحث درمان و پزشکی، گردشگری، عمرانی و به طور ویژه صنایع پتروشیمی اتفاق افتاده است که ما را در این شرایط تحریم‌های ظالمانه از واردات بنزین بی نیاز کرده است.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.