چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / فرهنگی / تجسمی / پزشک هنرمند و نقاشی خط های عاشقانه در گالری سرزمین هنر
پزشک هنرمند و نقاشی خط های عاشقانه در گالری سرزمین هنر

ابراهیم الفت و ۲۲مین نمایشگاه انفرادی پس از ۹ سال

پزشک هنرمند و نقاشی خط های عاشقانه در گالری سرزمین هنر

ابراهیم الفت پس از ۹ سال با ارائه نقاشی خط های نوینش بر روی لایت باکس که خود او ۱۳۹۰ برای نخستین بار آن را ارائه داده بود، ۲۲مین نمایشگاه انفرادی خود را عصر جمعه پیش رو در گالری سرزمین هنر برگزار می کند.

به گزارش کسب و کار نیوز، او که پزشک است و پزشکی را در دانشگاه تهران فارغ التحصیل شده است، چهره شناخته شده نقاشی خط است، آثاری از او در موزه برایتن لندن و موزه خط مالزی نگهداری می شود و در سال های ۲۰۱۱ و ۲۰۱۲ فروش آثارش در حراجی های ساتبیز لندن ۵۷۵۰ پوند، دبی ۱۴۵۰۰ دلار و کریستیز پاریس ۸۰۰۰ یورو در کنار نوآوری های خلاقانه در این عرصه، او را صاحب جایگاه تثبیت شده کرد.

عصر جمعه چهارم مهر، نمایشگاه ابراهیم الفت با عنوان “و عشق تنها عشق” با نمایش ۹ اثر متفاوت که برخی شان اینستالیشن را تداعی می کنند و در دو سال اخیر خلق شده اند، آغاز به کار می کند.

همه این آثار از مجموعه عشق‌های رنگی هستند و در نگاه اول شاید همه سفید به نظر برسند اما تابش نور، هویت پنهان شان را آشکار کرده و رنگ باطن آنها را برای همگان آشکار می‌نماید.

ابراهیم الفت، متولد ۱۳۵۸، دانش‌آموخته پزشکی و گرافیک و فارغ‌التحصیل انجمن خوشنویسان ایران است.
۳۰ سال آفرینش های هنری متنوع، نمایش انفرادی در لندن، نوآوری اولین اجرای نقاشی خط روی لایت باکس در گالری دی در سال ۹۰، برگزیده ۱۹ جشنواره هنری، دیپلم افتخار جشنواره بین المللی “البرده” دبی ۲۰۰۹ از جمله دستاوردهای هنری اوست.

نمایشگاه ” و عشق تنها عشق” از جمعه چهارم مهرماه افتتاح و تا سه‌شنبه ۲۲ مهرماه برپا خواهد بود و علاقه‌مندان می توانند همه روزه از ساعت ۱۱ تا ۲۲ در گالری سرزمین هنر (آرت‌لند) واقع در اوین، خیابان شهید کچویی، کوچه صفا، پلاک ۴ از این آثار دیدن کنند.

همچنین مطالعه کنید:

تخلیه‌ و بارگیری ۱۷.۵ میلیون تن کالا در بنادر/ رشد ۹ درصدی عملیات کانتینری

به گزارش کسب و کار نیوز ، براساس اعلام سازمان بنادر و دریانوردی؛ میزان تخلیه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.