صفحه اصلی / اقتصادی / بانک / وام ۵۰ میلیون تومانی بانک سینا برای مددجویان کمیته امداد حضرت امام(ره)
وام ۵۰ میلیون تومانی بانک سینا برای مددجویان کمیته امداد حضرت امام(ره)

با اولویت زنان سرپرست خانوار پرداخت می شود:

وام ۵۰ میلیون تومانی بانک سینا برای مددجویان کمیته امداد حضرت امام(ره)

کسب و کار نیوز - بانک سینا در راستای توانمندسازی محرومین جامعه با محوریت اشتغال مددجویان تحت پوشش کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) و اولویت زنان سرپرست خانوار، وام قرض الحسنه 50 میلیون تومانی پرداخت می کند.

به گزارش کسب و کار نیوز، این وام بر اساس انعقاد تفاهم نامه همکاری با کمیته امداد حضرت امام(ره) و به منظور کمک به بهبود وضعیت معیشت و رفاه مددجویان کمیته امداد، ایجاد اشتغال پایدار و مولد و نیز توانمندسازی اقتصادی و خوداشتغالی اقشار کم درآمد پرداخت می شود.
مدت بازپرداخت این وام، ۷ ساله با نرخ کارمزد ۴ درصد است و به متقاضیان با اولویت زنان سرپرست خانوار مددجوی کمیته امداد حضرت امام(ره) با ارائه معرفی نامه از این کمیته و تضامین منطبق بر ضوابط و آئین نامه های بانک تعلق می گیرد.
اعطای این وام به کارفرمایان دستگاه های حمایتی برای مبالغ بیش از ۵۰۰ میلیون ریال (برای اشتغال حداقل ۴۰ مددجو حداکثر تا سقف ۲۰ میلیارد ریال) نیز با ارائه طرح توجیهی امکانپذیر است.
گفتنی است با توجه به شیوع کرونا در کشور، پیشتر بانک سینا به منظور کمک به مددجویان کمیته امداد حضرت امام(ره) در جهت تامین معیشت و تهیه مایحتاج ضروری بهداشتی برای مقابله با این ویروس، مبلغ ۵۰ میلیارد ریال را به مددجویان استانهای گیلان، مازندران، گلستان، قم، اصفهان، البرز و مرکزی اختصاص داد.
همچنین این بانک با انعقاد تفاهم نامه همکاری با معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری و بنیاد علوی، تسهیلات یارانه ای جهت توسعه طرح های روستایی را به مبلغ بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال با اشتغالزایی ۱۶ هزار نفر جویای کار در اختیار واجدین شرایط قرار داده است.

همچنین مطالعه کنید:

تامین مالی ۳۵۰ همتی از طریق ابزارهای تأمین مالی زنجیره‌­ای در سال ۱۴۰۳

به گزارش کسب و کار نیوز، این بانک در راستای مأموریت خود مبنی بر تنظیم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.