صفحه اصلی / استارت آپ‌ و دانش‌بنیان‌ / پارک ها مراکز رشد و شتاب‌ دهنده‌ها / معرفی نیاز‌های فناورانه حوزه معدن و صنایع معدنی
معرفی نیاز‌های فناورانه حوزه معدن و صنایع معدنی

معرفی نیاز‌های فناورانه حوزه معدن و صنایع معدنی

کسب و کار نیوز - رویداد معرفی نیاز‌های فناورانه حوزه معدن و صنایع معدنی با هدف بهم‌رسانی عرضه و تقاضای نوآوری حوزه معدن و صنایع معدنی در روزهای ششم تا هشتم مهر ماه جاری به صورت آنلاین و رایگان به همت صندوق نوآوری و شکوفایی و شرکت سرمایه‌گذاری صدر تامین(تاصیکو) برگزار می‌شود.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، این رویداد مجازی (وبینار) به منظور شبکه‌سازی و بهره‌مندی از توان شرکت‌های دانش بنیان برای رفع چالش‌های این حوزه برگزار خواهد شد.
محورهای این رویداد شامل ساخت و تعمیر تجهیزات و ماشین‌آلات معدن و صنایع معدنی، تولید مواد شیمیایی و معدنی مورد نیاز این حوزه، ساخت قطعات فلزی و غیرفلزی مورد نیاز حوزه معدن و صنایع معدنی و فناوری‌های مورد نیاز در فرآیندهای اکتشاف و فرآوری مواد معدنی است.
بر اساس این گزارش، علاوه بر ارائه نیاز‌های فناورانه حوزه معدن و صنایع معدنی، جلسات پرسش و پاسخ زنده و تشریح نحوه تعامل خریداران محصولات مرتبط با حوزه معدن با شرکت‌های دانش بنیان، مذاکرات تجاری B2B به صورت مجازی، برگزاری کارگاه‌های معرفی نقش مالکیت فکری و دریافت استانداردها در توسعه محصولات حوزه معدن و معرفی حمایت‌های صندوق نوآوری و شکوفایی از بهم‌رسانی عرضه و تقاضای فناوری نیز برگزار خواهد شد.
شرکت‌های دانش بنیان علاقه‌مند به بهره‌مندی از این رویداد می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت تقاضا به سامانه غزال به آدرسhttp://ghazal.inif.ir مراجعه کرده یا با شماره‌های ۰۲۱۷۷۲۴۰۵۷۶ و ۰۲۱۷۷۲۴۰۰۱۷ تماس بگیرند.
حضور در این رویداد برای عموم آزاد و رایگان است و علاقمندان می‌توانند با مراجعه به نشانی https://evnd.co/I5PUi برای حضور در این رویداد ثبت‌نام کنند.
رویداد مجازی معرفی نیاز‌های فناورانه حوزه معدن و صنایع معدنی، فرصتی برای شناسایی و رفع نیاز‌های فناورانه این حوزه با حضور واحد‌های صنعتی، شرکت‌های فناور و دانش بنیان و مراکز دانشگاهی است.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.