صفحه اصلی / استارت آپ‌ و دانش‌بنیان‌ / استارت آپ ها و شرکت های دانش بنیان / بررسی رویکردهای نوین نوآوری سازمانی در سومین رویداد جانبی پردیس سامیت ۲۰۲۰
بررسی رویکردهای نوین نوآوری سازمانی در سومین رویداد جانبی پردیس سامیت ۲۰۲۰

با حضور مدیران بنگاه‌های اقتصادی کشور در پارک فناوری پردیس

بررسی رویکردهای نوین نوآوری سازمانی در سومین رویداد جانبی پردیس سامیت ۲۰۲۰

کسب و کار نیوز - پارک فناوری پردیس، میزبان مدیران صنعت کشور در سومین رویداد زیر مجموعه پردیس سامیت بود. در این رویداد رویکردهای نوین نوآوری سازمانی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از  روابط عمومی پارک فناوری پردیس، سومین رویداد زیر مجموعه پردیس سامیت ۲۰۲۰، ۲۷ شهریور ماه توسط مرکز شتابدهی نوآوری پارک فناوری پردیس و با حضور «مهدی صفاری‌نیا» رئیس و جمعی از مدیران ارشد پارک فناوری پردیس برگزار شد. در رویدادهای زیرمجموعه پردیس سامیت، به بحث و بررسی کارشناسانه در مباحث مختلف مطرح شده در پردیس سامیت ۲۰۲۰ پرداخته می‌شود.

سومین رویداد زیرمجموعه پردیس سامیت، متشکل از چندین بخش بود. در این رویداد «مهدی صفاری‌نیا» رئیس و «علی‌ هزاوه» معاون امور فناوری پارک فناوری پردیس، سخنرانی کردند. در این سخنرانی‌ها به تشریح موضوعاتی همچون معرفی پارک، از جمله دلایل، ضرورت، نحوه شکل‌گیری، گزارش عملکرد تشکیل آن و همچنین رویکردها و اقدامات مهم ملی و بین‌المللی پارک فناوری پردیس از ابتدای تاسیس تا به امروز و موضوعاتی از این قبیل پرداخته شد.

«مهدی عظیمیان» مدیرکل توسعه شعب و پردیس‌های پارک فناوری پردیس و رئیس مرکز شتابدهی نوآوری درباره این رویداد اظهار داشت: تا به حال سه دوره از رویداد پردیس سامیت توسط مرکز شتابدهی نوآوری پارک فناوری پردیس برگزار شده است. هدف از پردیس سامیت، کنار هم قرار دادن بازیگران زیست‌بوم کارآفرینی، آشنا شدن آنها با یکدیگر و شبکه‌سازی و آموزش برای میان آنهاست.

وی ادامه داد: پردیس سامیت ۲۰۲۰ بهمن ‌ماه سال گذشته برگزار شد و بازخورد خوبی در اکوسیستم کارآفرینی برای ما به همراه داشت. به همین دلیل تصمیم گرفتیم در سال جاری و در مدت باقی‌مانده تا  دوره بعدی پردیس سامیت که پایان سال برگزار خواهد شد، چندین رویداد کوچکتر به صورت پنل و به عنوان رویدادهای جانبی‌ برگزار کنیم.

عظیمیان گفت: به همین منظور برنامه‌ریزی شد تا امسال ۱۰ رویداد برگزار شود. هدف از برگزاری این رویدادها پرداخت کارشناسانه و مفصل‌ به مسائل و مباحثی است که در پردیس سامیت ۲۰۲۰ مطرح شده است. در ماه‌های گذشته ۲ دوره از این رویدادها اجرا شده است.

سومین رویداد از مجموعه رویدادهای پردیس سامیت در سال جاری، پنج‌شنبه گذشته با همراهی رویداد میتاپس برگزار شد. رئیس مرکز شتابدهی نوآوری در مورد این همکاری توضیح داد: میتاپس رویداد مستقلی است که چند سال از برگزاری آن در کشور می‌گذرد و بزرگان حوزه صنعت کشور و مدیران بنگاه‌های اقتصادی در آن شرکت می‌کنند. به همین علت ما تصمیم گرفتیم سومین رویداد زیرمجموعه پردیس سامیت را با همراهی میتاپس در پارک فناوری پردیس برگزار کنیم.

عظیمیان بیان کرد: ما به دنبال تشویق سازمان‌ها و صنایع بزرگ برای ورود به حوزه نوآوری هستیم. به منظور رسیدن به این هدف سعی کردیم مسائل و مشکلات این عرصه را بررسی کرده و در مورد آنها تبادل نظر کنیم. همچنین در این رویداد، موضوعات مشترک بین صنعت و اکوسیستم کارآفرینی، مطرح و منعکس شد. علاوه بر آن، در این رویداد تلاش شد تا گامی در جهت معرفی بیشتر پارک و شرکت‌های عضو آن به مدیران فعال در صنعت کشور و مدیران بنگاه‌های بزرگ اقتصادی، برداشته شود.

مدیر شعب پارک و رئیس مرکز شتابدهی نوآوری گفت: در این رویداد پنلی با موضوع بررسی رویکردهای نوین نوآوری سازمانی تشکیل شد. در این پنل که با حضور «کامران باقری» مدیر مرکز نوآوری شرکت «لوازم خانگی کن»، «وحید شامخی» مدیر ارشد نوآوری شرکت «ارتباط فردا» و «علی کاووسی‌نژاد» مدیر مرکز نوآوری شرکت «ماموت» برگزار شد، رویکردهای نوین نوآوری سازمانی و ضرورت تغییر نگرش بنگاه‌های اقتصادی سنتی به مفهوم نوآوری مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: نتیجه صحبت‌های مطرح شده در پنل مذکور این بود که اگر سازمان بزرگ و صنعتی به نوآوری روی نیاورد و بخواهد با روش‌های قدیمی تجارت و فعالیت کند، محکوم به شکست خواهد بود.

«بازدید از نمایشگاه محصولات شرکت‌های پارک فناوری پردیس»، «بازدید از فضای کار اشتراکی کوآپ»، «معرفی بخش‌های مختلف پارک فناوری پردیس» و بازدید از شرکت‌های «فاران» و «نرم‌افزار و سخت‌افزار ایران(نوسا)»، از دیگر برنامه‌های این رویداد بود.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.