صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / تیاگو در یک قدمی آنفیلد، اما لیورپول تخفیف می‌خواهد
تیاگو در یک قدمی آنفیلد، اما لیورپول تخفیف می‌خواهد

تیاگو در یک قدمی آنفیلد، اما لیورپول تخفیف می‌خواهد

کسب و کار نیوز:رسانه‌های انگلیسی می‌گویند لیورپول تلاش برای جذب تیاگو آلاکانتارا ستاره بایرن مونیخ را به هفته آخر پنجره نقل و انتقالات موکول کرده است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, با اینکه از شروع فصل نقل و انتقالات تابستانی شایعات زیادی درباره تمایل لیورپول به جذب تیاگو آلاکانتارا از بایرن مونیخ مطرح شده ولی این انتقال تا این لحظه عملی نشده. رسانه‌های انگلیسی می‌گویند لیورپول حالا تلاش برای جذب تیاگو را به هفته آخر نقل و انتقالات موکول کرده چرا که در حال حاضر جذب یک مدافع را اولویت بیشتری می‌داند.

با اینکه لیورپول این هفته فصل جدید را خوب آغاز کرد و موفق شد لیدز را شکست دهد ولی یورگن کلوپ دریافته که در تیمش نقاط ضعفی وجود دارد که بهتر است در زمان باقی مانده از پنجره نقل و انتقالات برای از میان بردن آنها تلاش کند.

در انگلیس، تاک اسپورت مدعی است در صورتی که جورجینیو واینالدوم از لیورپول جدا شود یورگن کلوپ تلاش برای جذب تیاگو را سرعت خواهد بخشید و تا پایان پنجره منتظر نخواهد ماند. گفته می‌شود واینالدوم در آستانه پیوستن به بارسلونا قرار دارد.

تاک اسپورت می‌گوید لیورپول برای جذب تیاگو بی رقیب نیست و منچستریونایتد هم با ایجنت او تماس‌هایی داشته. اما با توجه به اینکه جذب هافبک در حال حاضر اولویت یونایتد نیست خیال کلوپ از این لحاظ راحت است. لیورپول تا این لحظه همچنان بیشترین شانس را برای جذب تیاگو دارد ولی قرمزهای آنفیلد منتظرند تا بایرن مجبور شود با نزدیک شدن به پایان مهلت، از قیمت ۳۰ میلیون یورویی مد نظرش کوتاه بیاید و به مبلغی کمتر رضایت دهد.

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.