صفحه اصلی / اجتماعی / جامعه و شهری / تکمیل و تجهیز مساجد شعیبیه خوزستان توسط بنیاد برکت
تکمیل و تجهیز مساجد شعیبیه خوزستان توسط بنیاد برکت

تکمیل و تجهیز مساجد شعیبیه خوزستان توسط بنیاد برکت

کسب و کار نیوز - معاون عمرانی و طرح‌های زیربنایی بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام از تکمیل و تجهیز مساجد بخش محروم شعیبیه شهرستان شوشتر خبر داد.

به گزارش کسب و کار نیوز، محمد مهجوری با بیان این مطلب افزود: بر اساس تفاهم‌نامه منعقده میان بنیاد برکت و امام جمعه شعیبیه، مقرر شده بود که بنیاد نسبت به تکمیل و تجهیز ۱۵ مسجد و پنج زمین ورزشی در این منطقه اقدام نماید.
وی اعتبار این تفاهم‌نامه را ۷۹۰ میلیون تومان اعلام کرد و ادامه داد: در همین راستا و با توجه به گرمای شدید هوا در شعیبیه و استقبال مردم منطقه از نماز جماعات، ۱۵ مسجد توسط بنیاد برکت به کولر اسپیلت مجهز شد.
به گفته معاون عمرانی و طرح‌های زیربنایی بنیاد برکت، شعیبیه یکی از مناطق ۲۵ گانه‌ هدف بنیاد است که فعالیت‌های خدمات‌رسانی در آن‌ها با تمرکز و سرعت بیشتری انجام می‌شود.
مهجوری در تشریح دیگر اقدامات عمرانی بنیاد برکت در شعیبیه اظهار داشت: بنیاد برای ساخت ۲۲ مدرسه با ۷۸ کلاس درس در این منطقه ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته که از این تعداد، ۱۷ مدرسه با ۵۷ کلاس درس به بهره‌برداری رسیده است.
وی خاطرنشان کرد: بنیاد برکت همچنین سه طرح هادی روستایی را در بخش شعیبیه شهرستان شوشتر اجرایی کرده و چهار خانه بهداشت را با اعتباری بالغ بر ۶۲۵ میلیون تومان افتتاح نموده است.
گفتنی است، این تعداد دستگاه کولر اسپیلت در مراسمی با حضور حجت‌الاسلام عبدالرحمان منصوری، امام جمعه شعیبیه به مساجد این بخش اهدا شد. در این مراسم، امام جمعه شعیبیه ضمن تقدیر و تشکر از ستاد اجرایی فرمان امام و بنیاد برکت این ستاد، گفت: مجهز کردن مساجد شعیبیه به کولر اسپیلت برای اولین مرتبه است که انجام می‌شود و نشان از حمایت خوب و ماندگار از مساجد مناطق محروم دارد.
لازم به ذکر است، بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) ۱۲ هزار و ۳۷۱ طرح را در حوزه‌های توانمندسازی اقتصادی، امور زیربنایی، فرهنگی، سلامت و سایر خدمات با ۱۰ هزار و ۴۱۹ میلیارد ریال اعتبار در استان خوزستان به بهره‌برداری رسانده یا در دست اقدام دارد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.