صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / از دیپای خبری نیست
از دیپای خبری نیست

کومان تکذیب کرد:

از دیپای خبری نیست

کسب و کار نیوز:رونالد کومان سرمربی بارسا درباره شایعات انتقال ممفیس دیپای به این تیم می‌گوید بارسا پیش از جذب دیپای باید بازیکن بفروشد تا بتواند او را به خدمت بگیرد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, رونالد کومان سرمربی هلندی بارسلونا در پاسخ به شایعات اخیر مبنی بر انتقال ممفیس دیپای ستاره هموطنش از لیون به بارسا گفت بلوگرانا قبل از اینکه بتواند او را به خدمت بگیرد باید بازیکن بفروشد. کومان همچنین گفت انتظار دارد تیمش فصل را بدون بازیکنی جدید شروع کند.

رئیس باشگاه لیون هم در روزهای اخیر گفته بود بارسلونا به دلیل بحران مالی ناشی از اپیدمی کرونا قادر به پرداخت مبلغ مد نظر این باشگاه فرانسوی برای خرید ممفیس دیپای نیست.

کومان در گفتگو با فاکس اسپورتز هلند در پاسخ به شایعات اخیر درباره انتقال ۲۵ میلیون یورویی دیپای به نوکمپ گفت: ” برای اینکه دیپای به بارسا بیاید قبلش باید باشگاه بازیکن بفروشد”.

سرمربی هلندی بارسا در پاسخ به شایعات اخیر درباره چند بازیکن دیگر مثل جورجینیو واینالدوم و تیاگو آلاکانتارا و پیوستن آنها به بارسا گفت: ” ما داریم برای شروع فصل جدید آماده می‌شویم و اتقاد من این است که با همین بازیکنانی که الان در اردوی پیش فصل حضور دارند فصل جدید را شروع خواهیم کرد”.

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.