صفحه اصلی / اقتصادی / بانک / حضور بانک سینا در بنادر کشور پررنگ تر می شود
حضور بانک سینا در بنادر کشور پررنگ تر می شود

مدیرعامل بانک سینا در دیدار از شعب استان هرمزگان عنوان کرد:

حضور بانک سینا در بنادر کشور پررنگ تر می شود

کسب و کار نیوز - مدیرعامل بانک سینا در بازدید از شعب استان هرمزگان در پارسیان، بندرلنگه، میناب و بندرعباس از ایفای نقش پررنگتر این بانک در جهت ارائه خدمات مطلوب و بهینه در بنادر و حمایت از شرکت های فعال در این بخش از قبیل انبارداری، حمل و نقل دریایی و صادرات محور خبر داد.

به گزارش کسب و کار نیوز، دکتر ایمانی در برنامه بازدید دو روزه خود از استان هرمزگان، ضمن حضور در جمع کارکنان، با اشاره به ظرفیت‌های ممتاز و بی نظیر استان هرمزگان و جایگاه راهبردی از جهت دسترسی آسان به آب‌های آزاد و خطوط تجاری دریایی بین المللی، گفت: استان هرمزگان با تکیه بر مزیت‌های فراوان در صنایع مرتبط با گردشگری، صادرات و واردات، سرمایه‌گذاری و مبادلات مالی، نقش بسیار مهمی در اقتصاد ملی دارد و با توجه به نقش پررنگ و تاثیرگذار بانک‌ها در شرایط تحریمی کشور، بی شک ارائه خدمات بانکی سهل و نوین به سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی، می تواند تاثیر بسزائی در رشد و توسعه همه جانبه استان به همراه داشته باشد.
وی با تاکید بر نقش بی بدیل سرمایه های انسانی باانگیزه، جوان و متعهد در رشد و شکوفایی سازمانی، تصریح کرد: بانک سینا با تلاش همکاران، عملکرد مناسبی را در زمینه تجهیز و تخصیص منابع داشته و خوشبختانه تفویض مسئولیت و افزایش اختیارات رؤسای شعب، زمینه ساز رشد و ارتقای جایگاه بانک و تسریع و تسهیل در ارائه خدمات و پاسخگویی شایسته به درخواستهای متقاضیان و مشتریان بانک شده است.
وی اظهار داشت: لازمه تداوم توفیق و سربلندی، توجه مضاعف و رعایت دقیق قوانین و مقررات و پایبندی به اصول و ضوابط جاری بانک است. بنابراین فرآیند اعطای تسهیلات بایستی ضابطه مند و جملگی دستورالعمل های اعتباری رعایت گردد چرا که استحکام و پایداری بخشنامه ها و دقت نظر همکاران، موجب کاهش ریسک اعتباری خواهد شد.
مدیرعامل بانک سینا با تاکید بر نقش بانکداری مجازی در کاهش تردد در سطح شهر و پیشگیری از ابتلا به بیماری های عفونی، تنوع و کیفیت و جذابیت خدمات الکترونیک بانک سینا را عامل مهمی در افزایش قابل توجه تعداد مشتریان بانک دانست و آموزش نحوه استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک به متقاضیان را بسیار مهم و ضروری خواند.

دکتر ایمانی با اشاره به سنت نیکوی قرض الحسنه و ضرورت ترویج و اشاعه حداکثری آن، از اقدامات و تلاشهای همکاران بانک جهت پرداخت تسهیلات قرض الحسنه تقدیر و تشکر کرد و از کلیه خیرین نیکوکار جهت مشارکت در این امر خیر دعوت بعمل آورد.
مدیرعامل بانک سینا در این سفر ضمن موافقت با افتتاح شعبه در بندر شهید رجایی و جابجایی مکان شعب بندرعباس و بندرلنگه به موقعیت مناسبتر و همچنین توسعه فضای داخلی شعبه میناب، اختیار پرداخت تسهیلات به کارکنان مجموعه های بزرگ صنعتی و معدنی فعال در منطقه خصوصاً شرکتهای فولادی، صنایع آلومنیوم و همچنین جامعه پزشکان را به شعب عامل تفویض کرد.
گفتنی است در این سفر که معاونین امور شعب و مناطق، مهندسی و پشتیبانی و مدیران حوزه مدیرعامل و روابط عمومی، امور بانکداری اسلامی و جنوب شرق نیز حضور داشتند، از شعب پارسیان، بندرلنگه، میناب، امام خمینی(ره) بندرعباس و چهارراه فاطمیه بندرعباس بازدید به عمل آمد و ضمن گفتگو با همکاران، پیشنهادها و نقطه نظرات آنان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.