صفحه اصلی / اصناف / دوره جامع طراحی محصول
دوره جامع طراحی محصول

دوره جامع طراحی محصول

کسب و کار نیوز- طراحی محصول یکی از اصلی ترین ارکان مهم تجاری سازی ایده ها و گام نخست برای خلق محصولات جدید و نوآورانه است. به همین دلیل در سالهای اخیر تخصص طراحی و مدیریت محصول، مورد توجه بسیاری از رهبران بازار قرار گرفته است و موقعیت¬های شغلی فراوانی در این حوزه پدید آمده است.

به گزارش کسب و کار نیوز، به همین منظور، آکادمی یوزرایکس اقام به برگزاری دوره جامع طراحی محصول نموده است. در این دوره که بصورت پروژه محور و به مدت چهارماه برگزار می ­شود، شش مهارت اصلی مدیریت محصول، مفاهیم پایه تجربه کاربری، تحقیقات کاربر، طراحی تجربه کاربری و رابط کاربری، ارزیابی تجربه کاربر و مهارت های بازاریابی، گیمیفیکیشن و چابکی به شرکت کنندگان آموزش داده می­ شود. علاوه بر این در کنار آموزش، شرکت کنندگان این دوره با همراهی منتورهای تخصصی، یک پروژه واقعی طراحی محصول را نیز بصورت کامل انجام خواهند داد و مهارت های لازم برای طراحی، بهبود و ارتقا محصول کاربرمحور را کسب می کنند. پس از گذراندن دوره آموزشی و انجام پروژه طراحی محصول به شرکت کنندگان دوره گواهی معتبر گذراندن دوره و انجام پروژه طراحی تقدیم خواد شد.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در دوره می­توانند به وبسایت http://pd.userxevent.ir مراجعه نموده و یا با شماره ۶۶۱۲۸۰۶۸ تماس بگیرند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.