صفحه اصلی / اقتصادی / بانک / آمادگی بانک سینا برای سرمایه گذاری درحوزه نفت، گاز و پتروشیمی
آمادگی بانک سینا برای سرمایه گذاری درحوزه نفت، گاز و پتروشیمی

مدیرعامل بانک سینا در مراسم افتتاح شعبه عسلویه اعلام کرد

آمادگی بانک سینا برای سرمایه گذاری درحوزه نفت، گاز و پتروشیمی

کسب و کار نیوز - مدیرعامل بانک سینا در مراسم افتتاح شعبه عسلویه، از آمادگی این بانک در جهت حمایت از سرمایه گذاران حوزه نفت، گاز و پتروشیمی خبر داد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی بانک سینا، دکتر ایمانی ضمن ابراز خشنودی از افتتاح شعبه بانک سینا در عسلویه، آن را نقطه عطفی در ایجاد زمینه های مشارکت و حمایت این بانک از سرمایه گذاران حوزه های نفت، گاز و پتروشیمی در منطقه اقتصادی انرژی پارس و مردمان خونگرم ساحل خلیج همیشه فارس خواند و آمادگی این بانک برای سرمایه گذاری در این بخش را اعلام کرد.
وی با اشاره به نام گذاری سال ۹۹ به عنوان سال جهش تولید، خاطرنشان کرد: بانک سینا به عنوان بانکی چابک، پیشرفته و خوشنام، در کنار بهره مندی از سرمایه انسانی مجرب و کارآزموده و مجهز به سیستمهای نوین و پیشرفته، آمادگی کامل دارد تا از طریق ارائه خدمات متنوع بانکی و مشارکت در طرحهای ملی به ویژه در بخش نفت، گاز و پتروشیمی، سهم بسزایی در رشد و شکوفایی اقتصاد کشور ایفا نماید.
وی ضمن تبیین برنامه بانک سینا جهت توسعه و افتتاح شعب در مناطق مستعد و با ظرفیت همچون عسلویه، چابهار و دیگر بنادر کشور گفت: از ویژگی‌های شاخص بانک سینا؛ شفافیت، خوشنامی و مشتری‌‌مداری است که این مهم در سایه همدلی و تلاشهای همکاران زحمتکش بانک به‌دست آمده و امیدواریم با تلاش جمعی، شاهد ارائه بهترین خدمات به مشتریان و هموطنان گرامی باشیم.
گفتنی است در این مراسم، معاونین امور شعب و مناطق، مهندسی و پشتیبانی و مدیران حوزه مدیرعامل و روابط عمومی، امور بانکداری اسلامی، فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویر احمد و جنوب شرق نیز حضور داشتند.
مدیرعامل بانک سینا و هیات همراه در ادامه در جمع همکاران شعب استان هرمزگان حضور یافتند و با ایشان دیدار و گفتگو کردند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.