صفحه اصلی / اسلایدر / عقب نشینی شاخص کل به کانال یک میلیون و ۶۴۳ واحد
عقب نشینی شاخص کل به کانال یک میلیون و ۶۴۳ واحد

عقب نشینی شاخص کل به کانال یک میلیون و ۶۴۳ واحد

کسب و کار نیوز - شاخص کل با بیش از ۲٫۴ درصد افت در کمتر از ۶۰ دقیقه به کانال یک میلیون و ۶۴۳ هزار واحدی سقوط کرد.

به گزارش کسب و کار نیوز، در آغاز معاملات امروز بازار سهام، شاخص کل با افتی ۴۱ هزار واحدی در کمتر از ۶۰ دقیقه مواجه شد. فشار عرضه در نمادهای شاخص‌ساز معاملات منفی این نمادها موجب شده که شاخص کل بیش از ۲٫۴ درصد سقوط کند. این در حالی است که در این مدت افت شاخص کل هم‌وزن کمتر از یک درصد بوده که دلیل اصلی آن کم معامله‌شدن نمادهای کوچک و عدم افت زیاد قیمت پایانی این نمادها بوده است.

در ۶۰ دقیقه ابتدایی معاملات تعداد کل معاملات بورس کمتر از ۳۱۰ هزار معامله بوده که در این میان یک میلیارد و ۷۱۰ میلیون سهم با ارزشی بالغ بر ۲۴ هزار میلیارد ریال داد و ستد شده است. سه نماد فارس، فولاد و شستا نیز بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل بورس داشته‌اند.

فرابورس نیز وضعیت خوبی در آغاز معاملات امروز نداشته و اکثر نمادهای این بازار نیز در محدوده منفی و صف فروش دادوستد می‌شوند. کگهر، آریا و مارون نیز بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص این بازار داشتند.

معاملات امروز بازار سهام در حالی پیگیری می‌شود که روز گذشته نیز شاخص کل بورس ۲٫۵ درصد افت کرد ولی پیش‌بینی می‌شود در نیمه دوم بازار امروز حقوقی‌ها بار دیگر وارد میدان شده و صف‌های فروش نمادهای بزرگ را از بین ببرند. بورس در حالی معاملات خود را پیگیری می‌کند که روز گذشته نیز شاهد خروج پول حقیقی از بورس بودیم. همچنین دیروز جلسه شورای عالی بورس برگزار شد که در آن قالیباف رئیس سازمان بورس از پیگیری وضعیت سهامداران آکنتور خبر داد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.