صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / اشکان دژاگه و رویای اولین جام در ایران
اشکان دژاگه و رویای اولین جام در ایران

طلسم 11 ساله می‌شکند؟

اشکان دژاگه و رویای اولین جام در ایران

کسب و کار نیوز:ستاره خط هافبک تراکتور امیدوار است در دیدار پنجشنبه‌ شب تیمش در فینال جام حذفی با درخشش خود برای تراکتوری‌ها یک جام قهرمانی با ارزش را به ارمغان آورد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, بدون تردید ساکت الهامی حسرت دیر اضافه شدن اشکان دژاگه را می‌خورد؛ چرا که هر روز که می‌گذرد، آمادگی اشکان بیشتر و بیشتر می‌شود و با درخشش خود تراکتور را به اوج می‌رساند. او در بازی پایانی لیگ نوزدهم مقابل فولاد، شب نسبتاً خوبی را گذراند و مقابل نفت مسجدسلیمان در مرحله نیمه نهایی جام حذفی، با تکیه بر تکنیک ناب خود پاس های فوق‌العاده‌ای را برای همبازیان خود می‌ساخت.

حالا او در اوج آمادگی به سر می‌برد و در کارنامه‌اش سابقه گلزنی به استقلال را هم دارد و امیدوار است پنجشنبه شب بتواند دوباره خاطره شیرین گلزنی به آبی‌های پایتخت را تکرار کند؛ دژاگه البته کار دشواری هم دارد چرا که خط میانی استقلال نشان داده با سختکوشی خود بازی رقبا را خراب می‌کند و نمی‌گذارد آن‌ها به فکر بازیسازی بیفتند.

اما دژاگه که از زمان حضورش در تراکتور در سودای رسیدن به جام قهرمانی است و بدون تردید همه تلاش خود را می‌کند تا بتواند این مهم را عملی سازد؛ الهامی نیز حساب ویژه‌ای روی درخشش ستاره ملی‌پوش خود مقابل استقلال باز کرده و مطمئن است که تجربه اشکان دژاگه در این بازی بزرگ می‌تواند عصای دست او باشد.

یکی از سه کاپیتان ملی‌پوش تراکتور که سابقه بازی در فوتبال آلمان را نیز دارد، از قهرمانی با ولفسبورگ در بوندسلیگا در سال ۲۰۰۹ دیگر طعم قهرمانی را با هیچ تیمی نچشیده است و امیدوار است این طلسم ۱۱ ساله برای او بتواند پنجشنبه‌شب در مشهد و در دیدار فینال جام حذفی مقابل استقلال بشکند.

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.