صفحه اصلی / اصناف / ابراهیم درستی: تلفن همراه آمریکایی باید تحریم شود
ابراهیم درستی: تلفن همراه آمریکایی باید تحریم شود

ابراهیم درستی: تلفن همراه آمریکایی باید تحریم شود

کسب و کار نیوز -نماينده وزارت صمت در اصناف کشور و رئيس اتحاديه فروشندگان صوتي و تصويري، تلفن همراه و لوازم جانبي تهران گفت: اگر ممنوعيت واردات گوشي هاي بالاي ۳۰۰ يورو قانون شود، اتحاديه طبق ضوابط و قانون جمهوري اسلامي عمل ميکند و اگر با قوانين مغايرت نداشته باشد، مشکلي وجود ندارد و تمکين ميکنيم.

به گزارش کسب و کار نیوز، ابراهیم درستی پیرامون صحبتهای رهبر انقلاب درباره واردات گوشی های لوکس امریکایی گفت: رهبری دو سال قبل اعلام کردند که کالای امریکایی وارد نشود که این تصمیم بسیار کار درستی بود.

وی افزود: ما با واردات گوشی های امریکایی مخالفیم. همان دو سال قبل که رهبری فرمودند باید این تصمیم گرفته میشد. زمانی که آنها ما را از دسترسی به نرم افزارها تحریم میکنند، ما هم باید تحریم کلی کنیم و اصلا این گوشی ها وارد نشود.رئیس اتحادیه فروشندگان صوتی و تصویری، تلفن همراه و لوازم جانبی تهران، پیرامون قوت گرفتن موضوع ممنوعیت واردات گوشیهای بالای ۳۰۰ یورو، پس از صحبتهای مقام معظم رهبری، اظهار داشت: ممنوعیت واردات گوشی های بالای ۳۰۰ در حوزه اختیارات وزارت صمت و دولت است، اما در صلاحیت انجمن واردکنندگان نبود که آن را اعلام کند. این باعث شد تا سود سرشاری در یک هفته ای که این خبر مطرح شد، عاید یک عده سودجو شود.

درستی افزود: انجمن واردکنندگان صلاحیت اعلام این خبر را نداشت، چون تمام آقایانی که عضو هیئت رئیسه انجمن هستند، خودشان واردکننده و صاحب نفع هستند. وی در پایان افزود: یک مغازه دار که سرمایه ای ندارد گوشی احتکار کند، اگر احتکاری هم رخ دهد در بین واردکنندگان است؛ لذا اگر تخلفی هم صورت گرفته که قطعا همینطور است، این تخلف متوجه واردکنندگان است.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.