صفحه اصلی / اصناف / کانون جایگاه داران سوخت خواستار لغو مالیات بر ارزش افزوده شد+ سند
کانون جایگاه داران سوخت خواستار لغو مالیات بر ارزش افزوده شد+ سند

کانون جایگاه داران سوخت خواستار لغو مالیات بر ارزش افزوده شد+ سند

کسب و کار نیوز - رئیس هیات مدیره کانون سراسری جایگاه داران در نامه‌ای به رئیس سازمان امور مالیاتی خواستار لغو فراخوان جایگاه‌ داران برای اجرای قانون مالیات بر ارزش افزوده شد.

به گزارش کسب و کار نیوز، همایون صالحی رئیس هیات مدیره کانون سراسری جایگاه داران در نامه‌ای به رئیس سازمان امور مالیاتی خواستار لغو فراخوان جایگاه‌ داران برای اجرای قانون مالیات بر ارزش افزوده شد.

در این نامه آمده است: در پی صدور بخشنامه شماره ۲۱۰/۹۹/۳۵ به تاریخ ۱۳۹۹/۴/۱۰ بند (پ) آن سازمان، جایگاه داران محترم مشمول پرداخت عوارض و مالیات بر ارزش افزوده خدمات جایگاه ها به ماخذ ارزش خدمات آن گردیده اند و هزینه خدمات (حق العمل) جایگاه های مذکور توسط کار گروهی متشکل از، وزارت نفت – سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان – سازمان برنامه و بودجه، تعیین و به تصویب هیئت محترم وزیران می رسد.

با توجه به بند ۳ ذیل جدول تبصره ۱۴ لایحه بودجه سال ۱۳۹۹ هزینه خدمات جایگاه ها (حق العمل) از ۱۳۹۹/۱/۱ از مصرف کننده نهایی دریافت می‌گردد و از سوی دیگر در بند (پ) بخشنامه یادشده تاکید گردیده هزینه خدمات نیز به تصویب هیئت وزیران می‌رسد و لذا به آینده موکول کردید که تاکنون پس از گذشت شش ماه از سال، آن هزینه مصوب و ابلاغ نشده است و از سوی دیگر مغایر مصوبه مجلس بند ۳ تبصره ۱۴ می باشد. خواهشمند است با توجه به مراتب مذکور نسبت به تعلیق بخشنامه شماره ۱۱۰/۹۹/۳۵ ولغو فراخوان جایگاه های کشور تا تعیین تکلیف نهایی و اجرای دقیق مصوبه مجلس دستور مقتضی مبذول فرمائید.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.